تداوم روند کاهشی متوفیان کرونا در ملارد/۳هزار و ۳۰۰خودرو جریمه شد
تداوم روند کاهشی متوفیان کرونا در ملارد/۳هزار و ۳۰۰خودرو جریمه شد
ملارد- فرماندار ملارد از تداوم روند کاهشی متوفیان کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۳۰۰ خودرو به دلیل نقض منع تردد شبانه در ملارد جریمه شدند.

به گزارش شهریاریها ، سجاد برنجی در گفتگو با خبرنگار مهر به تدابیر، اقدامات و نتایج حاصل از ستاد کرونا در شهرستان ملارد اشاره کرد اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ملارد امروز شاهد کاهش چشمگیر آمار متوفیان در شهرستان بوده‌ایم که امید است با همراهی مردم به موفقیت‌های خوبی در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: جلسات مرتبط با کرونا به صورت روزانه در فرمانداری برگزار می‌گردد و همچنین از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۷ اداره بازید به عمل آمده است.

برنجی گفت: ۱۹ واحد صنفی طی هفته‌های گذشته در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تذکر گرفتند و ۲۴ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

فرماندار شهرستان ملارد افزود: با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و تعامل خوب مردم از تشکیل ۹ بازار روز هفتگی در سطح شهرستان جلوگیری به عمل آمد و همچنین توسط این دستگاه‌ها پیام‌های هشدار در زمینه کرونا به شهروندان و روستاییان عزیز داده شد.

وی یاد آور شد: ۳ هزار و ۳۰۰ خودرو به دلیل نقض منع تردد جریمه شدند که درخواست بخشودگی صرفاً برای شب اول به مراجع ذی صلاح ارسال شده است.