تخصیص اعتبار جهت تکمیل بیمارستان امام خمینی‌ تا پایان سال
تخصیص اعتبار جهت تکمیل بیمارستان امام خمینی‌ تا پایان سال
شهریاریها - نماینده شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان جهت پروژه انتقال آب شرب به شهرستان‌های شهریار و ملارد تخصیص یافت.

به گزارش شهریاریها ، حسین حق‌وردی، نماینده شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتیجه اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به غرب استان تهران، اظهار کرد: بعد از اعتراض بنده و برخی از ائمه جمعه غرب استان تهران نسبت به جدول اولیه اعتبارات مصوب که از سوی سازمان برنامه و بودجه و نهاد ریاست جمهوری ارائه شده بود، تخصیص اعتبارات پس از برگزاری جلسات در دفتر معاون اجرایی وقت ریاست‌جمهور بهتر شد.

حق‌وردی گفت: در خصوص پروژه بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی امام(ره) شهریار، مقرر شد هر میزان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری بنابر دستور و وعده رئیس‌جمهور برای تکمیل این بیمارستان تا پایان سال تخصیص یابد.

وی با اشاره تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان جهت احداث مدول دوم تصفیه‌خانه شهرقدس و ۱۰۰ میلیارد تومان جهت توسعه شبکه فاضلاب ملارد، ادامه داد: ۱۸۰ میلیارد تومان جهت پروژه انتقال آب شرب به شهرستان‌های شهریار و ملارد تخصیص یافت و یک‌سری اعتبارات نیز به صورت موضوعی و استانی مانند آموزش و امنیت است.

نماینده شهریار، قدس و ملارد در مجلس اضافه‌کرد: تنها موردی از مصوبات سفر دولت که در حال پیگیری و اجرا است، در خصوص بیمارستان شهریار بوده که بنای فیزیکی آن امروز تقریبا تکمیل شده و پیمانکار در حال محوطه‌سازی است.

حق‌وردی با اشاره به اینکه تلاش تمام نمایندگان استان تهران برای تحقق کامل مصوبات سفر هیات دولت به شهرستان‌های استان است، تصریح‌کرد: امیدوارم با تکمیل و تجهیز بیمارستان امام خمینی‌(ره) شهریار، تا اوایل سال آینده و فصل بهار این پروژه به بهره‌برداری کامل برسد، اما تلاش ما برای تحقق این مساله تا پایان سال بنا بر وعده رئیس‌جمهور است.