تحقق ۱۰۲درصد اشتغال در شهرستان شهریار
تحقق ۱۰۲درصد اشتغال در شهرستان شهریار
شهریار- استاندار تهران از تحقق ۱۰۲درصد اشتغال در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش شهریاریها ،انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در آیین افتتاح طرح های عمرانی شهرستان شهریار گفت: میزان تعهد تعیین شده اشتغال شهرستان شهریار در سال ۶۹۹۰ بود که با اقدامات خوب فرمانداری شهریار بر اساس آمار تاکنون ۷۱۲۷ شغل محقق شده و این به معنای تحقق ۱۰۲درصدی اشتغال در شهرستان شهریار است.

در سفر استاندار تهران به شهرستان شهریار به مناسب دهه فجر پروژه های دیگری همچون ساختمان جدید کمیته امداد صباشهر، شاهدشهر و فردوسیه در شاهدشهر زیربنایی به مساحت هزار مترمربع در یک طبقه و با همکاری شهرداری شاهین شهر و شورای اسلامی شاهد شهر به بهره برداری رسید.

همچنین همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر استخر شهدای غواص در شاهدشهر و دبیرستان دخترانه شهید فخری زاده با ۱۵ کلاس با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۵۷۰۰ متر در شهرک وایین شهریار به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و سایر مسئولان آیین اجرایی احداث کلانتری شهرک جعفریه شهریار آغاز شد در همین راستا محسنی بندپی، استاندار تهران در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و حدت و همدلی مردم است که این روند اکنون به رهبری مقام معظم رهبری و همراهی مردم استمرار دارد. تلاش دشمنان همواره معطوف اعمال فشار و تحریم بر ایران اسلامی بوده که خوشبختانه با مقاومت و تلاش تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی اثرات تحریمی کاهش یافته و رونق اقتصادی را در استان تهران شاهد هستیم.