تجهیز بیمارستان 12 بهمن نیازمند اختصاص اعتبارات است
تجهیز بیمارستان 12 بهمن نیازمند اختصاص اعتبارات است

شهریاریها :  سیدعلی جمالیان عصر امروز در نشست با فرماندار این شهرستان ضمن تأکید بر توسعه و احداث بیمارستان‌ها در شهرستان قدس افزود: جمعیت این شهرستان و افزایش آن می‌طلبد که در حوزه بهداشت و درمان نیز با توسعه همراه باشد. وی با اعلام این که یکی از مهمترین اقدامات برای سلامت جامعه توسعه و […]

13911024000503_PhotoAشهریاریها :  سیدعلی جمالیان عصر امروز در نشست با فرماندار این شهرستان ضمن تأکید بر توسعه و احداث بیمارستان‌ها در شهرستان قدس افزود: جمعیت این شهرستان و افزایش آن می‌طلبد که در حوزه بهداشت و درمان نیز با توسعه همراه باشد.

وی با اعلام این که یکی از مهمترین اقدامات برای سلامت جامعه توسعه و تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی است افزود: این مهم نیازمند اهتمام ویژه مسئولان می‌باشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود به بیمارستان 12بهمن در شهرستان قدس اشاره کرد و اظهار داشت: این بیمارستان برای تجهیز و توسعه نیازمند 200میلیارد ریال اعتبار است.

جمالیان تأکید کرد: تمام تلاش خود را برای توسعه مراکز درمانی در این شهرستان انجام می‌دهیم و براساس اولویت‌ها و نیازها اقدام به تجهیز و توسعه این گونه مراکز خواهیم کرد.

در ادامه این نشست همچنین فرماندار شهرستان قدس نیز طی سخنانی بر توسعه مراکز درمانی و بهداشتی تأکید کرد و گفت: هم اکنون خدمات درمانی در این شهرستان مطلوب نیست و شهروندان در این شهرستان از بسیاری از خدمات درمانی و بهداشتی محروم هستند.

ناصر آذریفر تاکید کرد: در این راستا مسئولان باید خدمات و اقدامات لازم را برای توسعه مراکز درمانی در بخش‌های مختلف را انجام دهند و بیمارستان‌های این شهرستان را بیش از گذشته به امکانات تخصصی تجهیز کنند.