تجلیل از خانواده شهدای کشتی گیر مدافع حرم شهریار در فدراسیون کشتی
تجلیل از خانواده شهدای کشتی گیر مدافع حرم شهریار در فدراسیون کشتی
مراسم تجلیل از 2 خانواده معزز شهید والامقام کشتی گیر و همچنین یک جانباز سرافراز کشتی گیر صبح امروز و با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

به گزارش شهریاریها ، مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای ورزشکار محمد آژند و سجاد عفتی و همچنین جانباز سرافراز کشتی گیر رضا سلمانی صبح امروز با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، سرهنگ مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سید شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان، سردار کاظم یزدانی رئیس تربیت بدنی سپاه محمد رسول اله و علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قرآن توسط عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان و در سالن کنفرانس فدراسیون کشتی آغاز شد.

میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران در ابتدای این مراسم گفت: بیش از ۱۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سراسر کشور برگزار می شود و یکی از این برنامه ها تجلیل از خانواده معظم شهداء می باشد.

وی ادامه داد: از فدراسیون کشتی به خاطر میزبانی از این برنامه معنوی و همچنین تلاش های آن در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی می کنم.

رئیس فدراسیون کشتی نیز گفت: امیدوارم که دعای خانواده شهدا پشتیبان کشتی گیران تیم ملی در میادین مختلف باشد.

عبدالحمید احمدی نیز با تبریک هفته بسیج به بسیجیان و مروجین فرهنگ بسیج، گفت: از رئیس فدارسیون کشتی که همیشه در کارهای خیر پیش قدم است و چه در حوزه قهرمانی یا مدیریتی موفق بوده تشکر می کنم. با این شیوه قطعا شاهد موفقیت کشتی ایران خواهیم بود. بازسازی خانه های کشتی فدراسیون یک کار جهادی و بزرگ بود که انجام شد.

وی افزود: بزرگترین بیمه نظام جمهوری اسلامی خون شهیدان است و اگر الان می بینیم جمهوری اسلامی با عزت در جهان حرف می زند و مقابل ابرقدرت جهان می ایستد و شاخ به شاخ می شود و آن ها جرات مقابله ندارند نتیجه ظرفیتی است که شهدا برای نظام ایجاد کرده است. امیدوارم امانت داران خوبی برای شهدایمان باشیم. امیدوارم فقط شعار ندهیم و در عمل مروج فرهنگ بسیجی باشیم.

در پایان این مراسم از پدران شهیدان محمد آژند و سجاد عفتی و همچنین جانباز کشتی گیر رضا سلمانی توسط نفرات حاضر در مراسم تقدیر و تجلیل بعمل آمد.