تجدید میثاق دوچرخه‌سواران شهرستان شهریار با امام راحل
تجدید میثاق دوچرخه‌سواران شهرستان شهریار با امام راحل
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان شهریار از تجدید میثاق دوچرخه‌سواران با شهداء و بیعت رکاب‌زنان این هیأت با آرمان‌های امام راحل خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، بهزاد کاویانی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی یکی از اولویت‌های هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان شهریار به شمار می‌رود و بر همین اساس در کنار توجه ویژه‌ای که به بخش‌های قهرمانی و همگانی این رشته داریم، برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز اجرا می‌کنیم.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان شهریار بیان کرد: در آستانه سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) هر ساله برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی و برگزار می‌کنیم و خوشبختانه رکاب‌زنان و دوچرخه‌سواران شهرستان مشارکت بسیار خوبی در این برنامه‌ها دارند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت دوچرخه‌سواران حاضر در این حرکت فرهنگی از مقابل اداره ورزش و جوانان آغاز شد و با وجود هوای گرم و پیمودن نزدیک به ۹۰ کیلومتر بصورت رفت و برگشت به رکابزنی خود و تجدید مثیاق با امام راحل پایان دادند.

وی تصریح کرد: اهداف و آرمان های امام راحل همواره در اذهان عمومی باقی و جاوید خواهد ماند و ملت ما هیچ گاه تلاش ها ، خدمات و ایثارهای امام راحل را که به پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر شد را فراموش نمی کنند.