تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی در اسلامشهر رصد می شود
تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی در اسلامشهر رصد می شود
اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر از رصد تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی این شهرستان در فضای مجازی خبر داد و گفت: ۱۵خردادماه پاسخ هیأت مرکزی نظارت به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده اعلام می‌شود.

به گزارش شهریاریها ،مسعود مرسلپور صبح دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات اسلامشهر بر رعایت دقیق قانون در همه مراحل برگزاری انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: اجرای به موقع و دقیق فرآیندهای انتخابات مطابق روزشمار باید مورد توجه مسئولان کمیته‌های ستادی باشد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام و غیر قانونی کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در فضای مجازی رصد و به عنوان تخلف در پرونده کاندیداها ثبت می‌شود، تصریح کرد: پاسخ هیأت مرکزی نظارت به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شورای شهر نیز ۱۵ خردادماه به وزارت کشور اعلام و پس از ارسال به فرمانداری به نامزدها ابلاغ خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه اقدامات لازم جهت آماده سازی مخازن، فضاها و محل‌های مناسب نگهداری تعرفه‌ها و اسناد و ملزومات انتخاباتی با هماهنگی کمیته حفاظت و حراست ستاد در حال انجام است، افزود: کمیته پشتیبانی با هماهنگی کمیته سلامت در اسرع وقت ضمن بازدید و آماده سازی شعب اخذ رأی از حیث مسائل بهداشتی، نسبت به پیش بینی و تهیه ملزومات بهداشتی مورد نیاز در ستاد و کلیه شعب اخذ رأی اقدام خواهد کرد.

مرسلپور با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به ضدعفونی کلیه شعب اخذ رأی شهرستان ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات اقدام می‌کنند ادامه داد: کمیته آموزش ستاد نیز باید با تشکیل گروه‌های آموزشی، در اسرع وقت برنامه‌ها و بسته‌های آموزشی پیشنهادی برای عوامل اجرایی، ستادی و نمایندگان فرماندار را آماده و ارائه دهد.