تایید صلاحیت ۹۰ درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان شهریار
تایید صلاحیت ۹۰ درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان شهریار
فرماندار شهریار با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا، از تایید صلاحیت ۹۰ درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا شهرستان شهریار در دو بخش مرکزی و جوقین خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، نورالله طاهری فرماندار شهریار با اشاره به تقویم انتخاباتی ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا گفت: مطابق پیش‌بینی ستاد انتخابات نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان شهریار امروز توسط بخشداران به داوطلبان ابلاغ شده است.

وی افزود: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در ۳۱ روستای شهرستان شهریار و برای تصدی ۱۱۷ کرسی شورا در ۲ بخش مرکزی و جوقین برگزار خواهد شد.

فرماندار شهریار با اشاره به آمار ثبت‌نام ۳۹۷ نفری در این انتخابات در شهرستان شهریار، بیان داشت: پس از بررسی هیات‌های اجرایی و نظارت بخش‌های مرکزی و جوقین شهرستان شهریار، ۸۸ درصد از داوطلبان در بخش مرکزی و ۹۳ درصد از داوطلبان در بخش جوقین تایید صلاحیت قرار گرفته‌اند که به طور کلی در حدود ۹۰ درصد از جمع داوطلبان احراز صلاحیت شرکت در انتخابات شدند.

طاهری فرماندار شهریار ضمن تاکید بر لزوم رعایت قانون و پرهیز از هرگونه فعالیت‌های تبلیغاتی زودتر از موعد قانونی، گفت: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها مورد تایید هیات‌های اجرایی و نظارت بخش احراز نشده است مطابق قانون می‌توانند از فردا به مدت ۴ روز مراتب اعتراض و شکایت خود را به هیات نظارت شهرستان شهریار جهت بررسی مجدد اعلام کنند.