تاکید فرماندار قدس بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با تقویت حوزه ورزش و جوانان
تاکید فرماندار قدس بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با تقویت حوزه ورزش و جوانان
شهریاریها - فرماندار شهرستان قدس در نشست هم‌اندیشی با هیات کشتی گفت: تقویت حوزه ورزش و جوانان منجر به پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی می شود.

به گزارش شهریاریها ، وحید گلی‌کانی در نشست هم‌اندیشی با هئیت کشتی در خصوص آسیب شناسی حوزه مدیریتی این شهرستان بیان کرد: آسیب شناسی در حوزه مدیریتی شهرستان صورت گرفته است که عمده ترین مشکل مربوط به اداره ورزش و جوانان بوده، بدین منظور مدیریت جدیدی برای رفع مشکلات این حوزه روی کار آمده است.

وی با اشاره به یکی از عوامل پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی افزود: تقویت حوزه ورزش منجر به پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی می گردد که از بروز حوادث متعددی در سطح جامعه خودداری می‌شود.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: در خانوده‌های ورزشی، آمار آسیب‌های اجتماعی کمتر مشاهده می‌شود چرا که ورزشکارن مباحثی مانند از خودگذشتگی و دیگر موارد که نقش بسزایی در زندگی اجتماعی دارد، را تمرین می‌کنند.

گلی‌کانی در رابطه با مدیریت و حل مشکلات حوزه ورزش گفت: خیلی از مشکلات حوزه ورزشی با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب حل می‌شود، همچنین ظرفیت حوزه خیرین نیز یکی از عوامل حل مشکلات این حوزه می‌باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه باید دیدگاه اقتصادی از حوزه ورزش دور شود، عنوان کرد: شهرستان قدس در حوزه ورزش وجوانان دارای ظرفیت‌های مناسبی است و می‌بایست دیدگاه اقتصادی را از این حوزه به منظور پیشرفت آن دور کنیم.

وی با اشاره به استفاده هئیت‌های ورزشی از سالن‌های ورزشی موجود اظهار داشت: باید به منظور استفاده ورزشکاران، سالن‌های ورزشی در تایم‌های متفاوت در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان قدس در رابطه با افزایش سرانه ورزشی در سطح شهرستان بیان کرد: نگاه مدیریت شهری باید به سمت افزایش سرانه ورزشی شهرستان قدس باشد چراکه این سرانه از حد استاندار پایین‌تر است.

گلی‌کانی درخصوص اشتغال حوزه جوانان و ورزشکاران گفت: شهرستان قدس در حوزه اشتغال دارای ظرفیت‌های متعددی همچون شهرک‌های ‌صنعتی، واحد‌های صنفی و تولیدی و دیگر حوزه‌ها است که می‌توانیم با کمک این ظرفیت‌ها اشتغال حوزه ورزش و جوانان را افزایش دهیم.