تاکنون موردی در خصوص ابتلا به بیماری کرونا در مراکز تحت پوشش این اداره در ملارد گزارش نشده
تاکنون موردی در خصوص ابتلا به بیماری کرونا در مراکز تحت پوشش این اداره در ملارد گزارش نشده
داود خادم رئيس اداره بهزيستي: تاكنون موردي در خصوص ابتلا به بيماري كرونا در مراكز تحت پوشش اين اداره در شهرستان ملارد گزارش نگرديده است.

به گزارش شهریاریها به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت پیشگیری و کنترل این بیماری در مراکز غیر دولتی تحت نظارت این اداره اقداماتی چون: ضد عفونی مراکز غیردولتی توانبخشی ، مراکز شبه خانواده، کلینیک های مددکاری، مراکز مشاوره، مراکز ترک اعتیاد ، مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان با ظرفیت حدود ۱۶۰۰ بیمار، ساختمان ستاد اداره و … صورت گرفت.

داود خادم ضمن تاکید بر اینکه  این اقدامات پیش از شیوع گسترده این ویروس با همکاری فرماندهی سپاه، بخشداری صفادشت، شبکه بهداشت و درمان و سایر ارگانها انجام گردیده  افزود: همین امر باعث شده  تاکنون در مراکز تحت نظارت در این شهرستان  با توجه به تعداد بالای افراد در حوزه های توانبخشی،پیشگیری و اجتماعی گزارشی از ابتلا صورت نگیرد.

داود خادم در پایان افزود: رعایت توصیه ها و دستورات وزارت بهداشت که توسط رسانه های معتبر اعلام میشود امری جدی است و مردم میتوانند با در خانه ماندن زنجیره انتقال ویروس را قطع نمایند.