تامین خسارات انفجار شرکت گاز امیریه شهریار/شرکت منتقل می شود
تامین خسارات انفجار شرکت گاز امیریه شهریار/شرکت منتقل می شود

شهریاریها : نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ای با فرمانداری شهریار برای تامین خسارات انفجار شرکت گاز امیریه و انتقال این شرکت خبر داد. محمد محمودی شاه نشین، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ناراحتی های مردم از انفجار شرکت گاز امیریه اظهار داشت: اعتراض مردم […]

شهریاریها : نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ای با فرمانداری شهریار برای تامین خسارات انفجار شرکت گاز امیریه و انتقال این شرکت خبر داد.

محمد محمودی شاه نشین، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ناراحتی های مردم از انفجار شرکت گاز امیریه اظهار داشت: اعتراض مردم به حق است، باید تدابیری اندیشیده می شد، یا نباید شهر به این سمت توسعه پیدا می کرد و یا زمانی که شهر به این سمت «امیریه» آمد و ساخت و ساز و منازل مسکونی و نیز دامداری به این واحد خطرناک رسیده است باید برای انتقال این واحد خطرناک فکری می شد.

وی اضافه کرد: منازل ۴ الی ۵ طبقه در نزدیکی این شرکت گاز ساخته شده است و مردم اعتراض دارند که وجود چنین کانون پر خطری برای مردم مزاحمت دارد و این اعتراض به حق است.

یکشنبه؛ جلسه ای برای تامین خسارات مردم و انتقال شرکت گاز برگزار می شود

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: بوی ناشی از این واحد اطرافیان را آزار می دهد، بار سنگین این شرکت گاز، هر روز از کوچه های تنگ و منازل مردم عبور می کند و مردم آزار می بینند و در حادثه امروز نیز همه ما مقصریم و باید فکری برای دور کردن خطر این حوادث از مردم و زندگی مردم می کردیم.

وی با تاکید بر این که باید هرچه سریع تر تدابیری برای این معضل اندیشیده شود، اضافه کرد: با فرماندار شهریار نیز هماهنگی لازم صورت گرفته است، گزارش نیروی انتظامی از این حادثه جمع بندی خواهد شد و تا یکشنبه جلسه ای برگزار شده و بحث تامین خسارت های وارده از طریق بیمه این واحد صنعتی و بحث انتقال این دامداری و شرکت کپسول پر کنی مطرح و تدابیری اتخاذ شود.

بعد از ظهر پنج شنبه انفجار مهیب کپسول های گاز مایع «ال. پی. جی» در شرکت گاز امیریه حادثه آفرید.