بیمارستان شهر قدس تا پایان آبان به بهره برداری می رسد
بیمارستان شهر قدس تا پایان آبان به بهره برداری می رسد
نماینده مردم شهر قدس در مجلس بابیان اینکه بیمارستان شهرقدس تا پایان آبان به بهره برداری می رسد، گفت: بیمارستان های شهریار و ملارد هرکدام با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی و عملیات ساختمانی در حال تکمیل و اتمام است.

به گزارش شهریاریها ، حسین حق وردی در ارتباط با آخرین وضعیت بیمارستان های غرب استان تهران اظهار کرد: سه بیمارستان شهریار، قدس و ملارد در حال تکمیل و تجهیز است؛ عملیات ساخت بیمارستان قدس کاملاً به اتمام رسیده و مرحله تست تأسیسات تمام شده و در حال تجهیز است.
نماینده مردم شهرقدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: بیمارستان های شهریار و ملارد هرکدام با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی، عملیات ساختمانی در حال تکمیل و اتمام است که پس از آن به مرحله تأمین تجهیزات می رسد.
وی در ارتباط با زمان افتتاح بیمارستان ها بیان کرد: با توجه ویژه وزارت بهداشت و اختصاص یافتن بودجه از سوی دولت امیدواریم بتوانیم خیلی سریع دو بیمارستان ملارد و شهریار را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم و تلاش می کنیم تا پایان آبان ۹۹ بیمارستان شهرقدس به بهره برداری برسد.
حق وردی با تأکید بر جذب نیروهای بومی اضافه کرد: استخدام نیروهای تخصصی از طریق وزارت بهداشت و درمان انجام می شود اما تأکید بر آن است که در تأمین نیروهای عمومی، اداری و خدماتی از نیروهای بومی در هر سه شهرستان استفاده شود.
وی در ارتباط با بخش دیالیز افزود: برای راه اندازی بخش دیالیز در بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سردار شهید سلیمانی شهرقدس و مرکز دیالیز خیریه امام علی(ع) پیگیری های لازم انجام گرفته تا مشکلات بیماران دیالیزی و خانواده های آن ها کاسته شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای پیگیری مطالبات و سرانه های بهداشتی ابراز کرد: در این جلسه به بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان های غرب استان تهران از جمله تکمیل و تجهیز هر سه …