بیش از ۷۰ درصد شهریاری‌ها در طرح پایش سلامت ثبت‌‌نام کرده‌اند
بیش از ۷۰ درصد شهریاری‌ها در طرح پایش سلامت ثبت‌‌نام کرده‌اند

شهریاریها : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار با اشاره به استقبال شهروندان شهریاری از طرح پایش سلامت گفت: از میان ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در شهریار تاکنون ۵۵۰ هزار نفر در سامانه سیب ثبت شده‌اند. رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار با اشاره به حضور فعال ۲۳۰ پزشک در شهرستان شهریار افزود: […]

شهریاریها : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار با اشاره به استقبال شهروندان شهریاری از طرح پایش سلامت گفت: از میان ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در شهریار تاکنون ۵۵۰ هزار نفر در سامانه سیب ثبت شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار با اشاره به حضور فعال ۲۳۰ پزشک در شهرستان شهریار افزود: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته امروز ۶۰ مرکز سوء‌مصرف موادمخدر مجاز در شهرستان فعال است که در ۶ ماه نخست سال به ۸ هزار نفر خدمات‌رسانی کرده است.

ناصح همچنین با اشاره به طرح پایش دانش‌آموزان تصریح کرد: با هدف کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی بیش از ۱۳۸ هزار پایش انجام شده است چرا که در حوزه بهداشت و درمان بر این باور هستیم که پیشگیری بهتر از درمان است و با این‌گونه اقدامات پیشگیرانه می‌توان بسیاری از مشکلات در آینده را برطرف کرد.

وی سپس با اشاره به استقبال شهروندان شهریاری از طرح پایش سلامت گفت: از میان ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در شهریار تاکنون ۵۵۰ هزار نفر در سامانه سیب ثبت شده‌اند که البته از رسانه‌ها و مجموعه‌های مختلف در این راستا درخواست داریم که با کار رسانه‌ای و فرهنگی فضا را به سمت گرایش افراد به ثبت طرح پایش سلامت سوق دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار تصریح کرد: تمام خدمات و اقداماتی که در حوزه سامانه سیب ارائه می‌شود به طور رایگان است و اطلاعاتی که در این سامانه ثبت می‌شود کاملاً محرمانه است و در حال حاضر نیز به دنبال یکپارچه کردن سیستم الکترونیک سلامت حتی در موضوع ارجاعات به بیمارستان‌های تخصصی و فوق‌تخصصی هستیم که با اتصال به این سامانه به طور کامل انجام می‌شود.

ناصح با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) و همچنین مجموعه کلینیک تخصصی در حال احداث حدود ۷۰ درصد رشد داشته است که امید است با جذب اعتبارات بیشتر هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.