بوستان بانوان در شاهد شهر افتتاح شد
بوستان بانوان در شاهد شهر افتتاح شد
آیین بهره برداری از بوستان بانوان (س) و زیرگذر جنوبی بزرگراه تهران ساوه – شاهدشهر با حضور «عبدالرضا چراغعلی» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و هیات همراه، طاهری فرماندار شهرستان شهریار و معاونان، خانواده شهدا، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهدشهر ، سلمانی شهردار به‌همراه معاونان، روحانیون و جمعی از شهروندان برگزار شد.

به گزارش شهریاریها ، در این مراسم سلمانی گفت: کارهای خوبی انجام شده به خصوص دسترسی ضلع جنوب اتوبان تهران ساوه – شاهدشهر در احداث این زیرگذر حدود پنج هزار مترمربع زیرسازی صورت گرفته، به طول ۵۰۰ متر جدول گذاری شده و دو چاه جذبی برای هدایت آبهای سطحی احداث شده است. اقداماتی که در جدول گذاری و زیرسازی و روشنایی ها در این مسیر انجام شده است، می تواند شاهدشهر را از بن بست خارج کنند. علاوه بر آن در کاهش مصرف سوخت و اتلاف زمان، کوتاه شدن مسافت و همچنین دسترسی راحت تر به شهروندان کمک بسزایی کرده است.

سلمانی در ادامه اشاره ای هم به بهره برداری از پارک بانوان داشت و گفت: بوستان بانوان شاهدشهر که به نام حضرت خدیجه (س) نیز مزین شده است با اعتباری بالغ بر۱۳ میلیارد ریال در شهریور سال گذشته آغاز و خوشبختانه با جدیتی که از سوی همکاران در مجموعه صورت گرفت، در آبان ۹۹ افتتاح شد تا بانوان شهر بتوانند از فضا و امکانات تعبیه شده در این محیط بهره‌مند شوند.

شاهدشهر در جنوب شهرستان شهریار و در جنوب غربی استان تهران قراردارد.