به مناسبت هفته ناجا همایش بزرگ پیاده روی در شهریار برگزار می شود
به مناسبت هفته ناجا همایش بزرگ پیاده روی در شهریار برگزار می شود

شهریاریها : احمد عبدالوند ریاست اداره ورزش و جوانان گفت:همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی روز جمعه 18 مهرماه در برگزار می شود،وی اظهار داشت:در ابتدا آغاز هفته نیروی انتظامی را به همه مردم شهرستان شهریار و جان برکفان نیروی انتظامی تبریک عرض می کنم. رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار […]

abdolvandشهریاریها : احمد عبدالوند ریاست اداره ورزش و جوانان گفت:همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی روز جمعه 18 مهرماه در برگزار می شود،وی اظهار داشت:در ابتدا آغاز هفته نیروی انتظامی را به همه مردم شهرستان شهریار و جان برکفان نیروی انتظامی تبریک عرض می کنم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار به  همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز جمعه هفته جاری اشاره کرد و افزود: در روز جمعه هجدهم مهرماه همایش پیاده روی خانوادگی در شهریار با همکاری نیروی انتظامی ،اداره ورزش و جوانان و مساعدت و حمایت شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار برگزار می شود.

وی افزود : به قید قرعه کشی یک دستگاه پراید و جوایز نفیسی از قبیل دوچرخه کوهستان ، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و لوازم ورزشی .. به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است که این همایش از ساعت 7:00صبح از میدان فجر (فرمانداری)،خیابان ولیعصر(عج)،بلوار آزادگان ، استادیوم 12 هزار نفری شباهنگ شهریار برگزار می شود .