به روز رسانی پایگاه خبری شهریاریها
به روز رسانی پایگاه خبری شهریاریها

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها دات کام بعد از چهارده سال فعالییت در دنیای مجازی اقدام به تغییرات گسترده جهت هر چه پربار تر شدن این وب تارنما نموده است. به همین بهانه چکیده ای از گفتگوی و صحبت مدیر این پایگاه را با کاربران می خوانید. بسم الله الرحمان الرحیم مفتخریم در این […]

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها دات کام بعد از چهارده سال فعالییت در دنیای مجازی اقدام به تغییرات گسترده جهت هر چه پربار تر شدن این وب تارنما نموده است. به همین بهانه چکیده ای از گفتگوی و صحبت مدیر این پایگاه را با کاربران می خوانید.

بسم الله الرحمان الرحیم

مفتخریم در این چند سال گذشته بدون قیدوابستگی به نهاد و یا ارگانی خاص و با همتی خود جوش و برخواسته از متن مردم شهر،و کاملا خصوصی با راه اندازی اولین تارنمای خبری و اطلاع رسانی در شهرستان شهریار با عنوان شهریاریها در جهت اطلاع رسانی و مطرح نمودن داشته ها، افتخارات و موفقیت های سیاسی، اجتماعی و جغرافیایی شهرستانهای غرب استان تهران و بالاخص شهرستان شهریار در سطح جامعه بین المللی تلاش نموده و به لطف خدای متعال در این موفق بوده ایم.

حال به فرموده مقام معظیم رهبری در سال ۱۳۹۸ که بنام ”سال رونق تولید ” بر آن شدیم با تغییرات و به روز رسانی گسترده رونقی دوباره در محتوا و نمای وبگاه و ایجاد گزینه های جدید و اطلاعات کاملتر و کاربری آسانتر برای شهروندان و سایر عزیزانی که از اقصی نقاط این کره خاکی تمایل به برداشت اطلاعات دارند بتوانیم گامی جدید در عرصه اطلاع رسانی و ارائه خدمات در سطح کاملا ایرانی برداریم.

خدای پاک را منان و شاکرم که در این چند سال حامی بی قید و شرط برایمان بوده و با حمایت های غیبی اش که تماما قابل لمس میباشد امید را در دلمان زنده نگهداشته است.

امیدوارم که این تفه ناقابل برگ زرین و پر افتخاری باشد اولا برای شــهرستان و بعد برای ایـــران اسلامیان.

من الله توفیق

مهدی تاجیک

 

بیشتر بخوانید..

» معرفی شهریاریها دات کام

» اهداف و برنامه ها

» ضوابط و شرایط استفاده از وب سایت شهریاریها دات کام

» شرایط عمومی ارسال متن و تصویر برای شهریاریها دات کام