به دلیل شدت آلودگی هوا در البرز پیش‌دبستانی‌ها و مهدهای کودک البرز تعطیل شدند
به دلیل شدت آلودگی هوا در البرز پیش‌دبستانی‌ها و مهدهای کودک البرز تعطیل شدند

شهریاریها : حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده جو ناسالم هوا در استان البرز تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. وی با بیان اینکه این شرایط برای گروه‌های حساس از جمله کودکان، بیماران قلبی و افراد مسن خطرناک است، افزود: در این راستا تا پایان […]

13931007000645_PhotoAشهریاریها : حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده جو ناسالم هوا در استان البرز تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این شرایط برای گروه‌های حساس از جمله کودکان، بیماران قلبی و افراد مسن خطرناک است، افزود: در این راستا تا پایان هفته شهرهای استان البرز در شرایط ناسالم قرار خواهند داشت، لذا تعطیلی مقطع پیش‌دبستانی و مهد‌های کودک‌ اجرایی شد.

*تشدید برخورد با خودروهای دودزا در استان البرز
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود از تشدید برخورد با خودروهای دودزا در این استان خبر داد و تأکید کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهنمایی و رانندگی، اقدامات لازم به منظور برخورد جدی با صاحبان خودروهای دودزا در این استان صورت خواهد گرفت.

به گفته محمدی در این راستا و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده تا پایان هفته جاری زنگ ورزش مدارس نیز در سطح مدارس البرز اجرایی نمی‌شود.

وی در ادامه سخنان خود از افزایش تعداد گشت‌های کنترل و پایش محیط زیست در این استان خبر داد و گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده و با توجه به شدت گرفتن آلودگی هوا در این استان، برخورد با واحدهای آلاینده هوا و تعطیلی واحدهای شن و ماسه و آسفالت نیز تا پایان هفته جاری در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

*آمادگی اورژانس و هلال‌احمر

محمدی در ادامه سخنان خود همچنین از آمادگی اورژانس و هلال‌احمر خبر داد و گفت: به دلیل احتمال بروز برخی از حوادث برای بیماران قلبی و ریوی،‌ تمهیدات لازم برای ارائه خدمات پزشکی سریع به این بیماران نیز اندیشیده شده است.

به گفته وی تعیین محدوده زوج و فرد و تعطیلی مجدد پنج‌شنبه‌ها در استان البرز از دیگر مواردی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.