بهره‌برداری بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا پایان سال
بهره‌برداری بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا پایان سال
اخبار شهرستان شهریار- فرماندار شهریار با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار و احتمال بهره‌برداری تا پایان سال، گفت: علاوه بر بستری بیماران کرونایی در ۲۳۱ تخت، راهروهای بیمارستان‌های شهریار نیز درگیر درمان سرپایی بیماران هستند.

به گزارش شهریاریها ،نوراله طاهری فرماندار شهریار پیش از ظهر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی شورای اداری ویژه شهر باغستان،اظهار کرد: پروژه‌های خوب و اثرگذاری در باغستان در حال انجام است و بحث ارتقا این منطقه و اضافه‌شدن بخش سعیدیه به فرمانداری شهرستان شهریار مطرح است که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

وی افزود: وضعیت کرونایی شهریار خوب نیست و با قرارداشتن در وضعیت هشدار قرمز در ۲۳۱ تخت بیمارستانی مراکز درمانی شهرستان‌ بیماران بستری بوده و حتی در راهروهای بیمارستان‌ نیز بیماران در حال درمان سرپایی هستند و نسبت به پیک گذشته آمارها رو به افزایش است.

طاهری گفت: با آغاز واکسیناسیون در شهرستان گروه‌های مختلفی در حال دریافت دوز واکسن خود هستند که به خوبی در حال انجام است اما تا اتمام این‌ها اثرات آن قابل مشاهده نیست که بایستی دستورالعمل‌ها با شدت بیش از پیش رعایت شود.

وی ادامه داد: در خصوص برگزاری مراسمات ایام دهه اول ماه محرم و عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در کنار اهمیت و ضرورت اقامه عزا بایستی حتما بر اساس دستورالعمل‌های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا عمل شود.

فرماندار شهریار تصریح کرد: بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار در پیشرفت ۹۵ درصدی قرار دارد و ۲۰۰ میلیارد تومان باقیمانده کاری است که بایستی در این بیمارستان انجام شود که کار با سرعت خوبی در حال انجام بوده و احتمالا تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.