بلوبانک سکوهای دو ماراتن شیراز را فتح کرد
بلوبانک سکوهای دو ماراتن شیراز را فتح کرد
شهریاریها - مسابقات دو ماراتن که به مناسبت ۱۵ اردیبهشت روز شیراز با برتری ورزشکاران رانینگ بلو همراه شد.

به گزارش شهریاریها ، فرنود حسنی سرپرست گروه اعزامی تیم رانینگ‌‌ بلو با اشاره به برگزاری رقابت‌های دو ماراتن شیراز در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت 1402 در مسیر خیابان‌های شیراز به مسافت ۲۱ کیلومتر و ۱۰۰ متر که با حضور، ۴۵۰ دونده از سراسر کشور اظهار داشت تیم شش نفر رانینگ بلو بانک  موقق به کسب عناوین برتر در هر دو رده آقایان و بانوان شد که این عناوین بواسطه تلاش و زحمات و توانمندیشان، قابل تصور بود.

وی اضافه کرد: در رده آقایان احمد منصوری- مدال طلا- سکو اول ، شاهرخ رضایی -مدال نقره- سکو دوم ،محمدجواد نارویی- سکو چهارم ، آرمین کاتبی- سکو ششم را از آن خود کردند. در رده سنی بانوان نیز خانمها فانی عطاری – مدال طلا- نفر اول و دنیا سمیعی- مدال نقره- نفر دوم این دوره از مسابقات شدند.
در بخش دوندگان رده سنی زیر ۴۰ سال منصور بیات از کرج به مقام قهرمانی دست یافت، علی اکبر بذری از خراسان رضوی بر سکوی دوم ایستاد و حسن عابدی از فارس هم عنوان سوم کسب کرد.

مدیر تیم رانینگ بلو تصریح کرد: محل و زمان برگزاری این دوره از رقابت‌ها مطلوب بود و از لحاظ نکات ایمنی تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده بود تا دوندگان در شرایط مناسبی شانس خود را بیازمایند.

حسنی در پایان با اشاره به زحمات و حمایت های مجموعه بلو بانک ضمن تشکر و قدردانی اظهار امیداوری کرد که این نوع حمایت ها تداوم بیشتری داشته باشد تا ورزشکاران با دلگرمی پا به عرضه مسابقات بگذارند.