بقاع متبرکه غرب استان تهران میزبان جشن بزرگ نیمه شعبان هستند
بقاع متبرکه غرب استان تهران میزبان جشن بزرگ نیمه شعبان هستند

شهریاریها : در شب میلاد باسعادت خورشید دوازدهم، مهدی موعود (عج)، بقاع متبرکه غرب استان تهران غرق نور وسرور، میزبان جشن بزرگ نیمه شعبان هستند.  جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در بقاع متبرکه شاخص شهرستان شهریار برگزار می شود، این مراسم یکشنبه مصادف با شب نیمه شعبان با […]

بقاعشهریاریها : در شب میلاد باسعادت خورشید دوازدهم، مهدی موعود (عج)، بقاع متبرکه غرب استان تهران غرق نور وسرور، میزبان جشن بزرگ نیمه شعبان هستند.

 جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در بقاع متبرکه شاخص شهرستان شهریار برگزار می شود، این مراسم یکشنبه مصادف با شب نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام قنبری و مداحی شیرازی برگزار خواهد شد.

به همین مناسبت در آستان مقدس آن حضرت غرفه عرضه محصولات فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مشاوره قرآن و نمایشگاه کتاب دایر می باشد، همچنین در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) نیز به همین مناسبت مرکز تخصصی قرآن کریم افتتاح می شود.

در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم (ع)، هادی(ع) و عبدالله(ع) نیز این مراسم با سخنرانی حجج اسلام انوری، طاهری و موحدی نیا و مداحی شمس، پناهی و سرمدیان برگزار می شود.