بقاع متبرکه شهریار میزبان طرح آرامش بهاری است
بقاع متبرکه شهریار میزبان طرح آرامش بهاری است

شهریاریها : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهریار از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان همزمان با ایام نوروز خبر داد.  حجت الاسلام سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با آغاز سال جدید و ایام نوروز، به منظور استقبال از مهمانان نوروزی و پذیرایی از زائرین […]

IMG16304451شهریاریها : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهریار از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان همزمان با ایام نوروز خبر داد.

 حجت الاسلام سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با آغاز سال جدید و ایام نوروز، به منظور استقبال از مهمانان نوروزی و پذیرایی از زائرین بقاع متبرکه شهریار، طرح آرامش بهاری در این اماکن در حال اجرا است.

این مسئول عنوان کرد: اقدامات رفاهی و خدماتی مانند آماده سازی زائر سراهای بقاع متبرکه با تجهیزات اقامتی، آماده سازی فضا اماکنی برای استقرار چادرهای مسافران نوروزی، برپایی ایستگاه های صلواتی پذیرایی شربت و شیرینی و نیز اماکنی برای تهیه غذا و اطعام مسافران نوروزی، تجهیز بقاع و اماکن متبرکه به وسایل ایمنی، کمکهای اولیه، کپسول آتش نشانی و… از جمله برنامه هایی است که در قالب طرح آرامش بهاری در امامزادگان این شهرستان برگزار می شود.

وی در خصوص برنامه های فرهنگی در طول ایام نوروز گفت: برگزاری نماز جماعت به صورت مستمر، برپایی دفاتر مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری نمایشگاه آرامش بهاری همراه با عرضه کتاب، سی دی و محصولات فرهنگی و همچنین توزیع بروشورهای مذهبی در رابطه با حجاب و عفاف، ترویج فرهنگ وقف و مباحث اعتقادی و.. بین زائران و اجرای برنامه های ویژه به صورت مسابقات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان از جمله برنامه هایی است که در طول ایام نوروز صورت می گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهریار یادآور شد: طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان اسماعیل (ع)، هادی (ع) و امامزاده عبدالله (ع) صباشهر در حال برگزاری است.