برگزاری کارگاه توانمند سازی ویژه زنان سرپرست خانوار و معلول در شهرستان ملارد
برگزاری کارگاه توانمند سازی ویژه زنان سرپرست خانوار و معلول در شهرستان ملارد

شهریاریها : کارگاه توانمند سازی ویژه زنان سرپرست خانوار و معلول در شهرستان ملارد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، این کارگاه با حضور زهرا باقرپور ( معاونت مشارکتها و اشتغال ) و بتول مددی (معاونت اجتماعی) و تعداد بیش از 40 نفر از زنان سرپرست خانوار و معلول تحت پوشش حوزه های […]

IMG_8615شهریاریها : کارگاه توانمند سازی ویژه زنان سرپرست خانوار و معلول در شهرستان ملارد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، این کارگاه با حضور زهرا باقرپور ( معاونت مشارکتها و اشتغال ) و بتول مددی (معاونت اجتماعی) و تعداد بیش از 40 نفر از زنان سرپرست خانوار و معلول تحت پوشش حوزه های اجتماعی و توانبخشی تشکیل گردید.
در ابتدای این کارگاه دکتر بهزادی در خصوص مباحثی چون : بررسی زندگی معلولین موفق جهانی، اتکاء به خود، توانمند سازی فکری، اتکاء به توانایی های فردی و ….. صحبت نمود و پس از آن اعظم گل محمد از فعالین موسسات خیریه به معرفی بانوان فعال و هنرمند جهت آموزش دیگر شرکت کنندگان در رشته های مختلف هنری از جمله: خیاطی، روبان دوزی، پولک دوزی، تابلو سازی، بافندگی و …. و مهارتهایی چون آشپزی، گل کاری، سبزی کاری و ….. پرداخت و هر نفر از اعضا رشته های مورد علاقه خود را اعلام و مقرر گردید کلاسهای آموزشی گروهی بصورت هفتگی برگزار و آثار دستی مددجویان در بازارچه های خیریه جهت فروش قرار داده شود.
هدف از این کارگاه، توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و معلول و نیز ایجاد اشتغال برای ایشان و یافتن مربی برای آموزش یکسوی مهارتها جهت بانوانی که برای یادگیری اعلام آمادگی نمودند میباشد.