برگزاری همایش روز ملی حمل ونقل در فرهنگسرای الغدیر امیریه
برگزاری همایش روز ملی حمل ونقل در فرهنگسرای الغدیر امیریه

شهریاریها : به مناسبت روز ملی حمل و نقل ، معاونت حمل و نقل و ترافیک  در مورخ ۲۷ آذر ماه سال جاری اقدام به برگزاری همایشی به پاس خدمات رانندگان  ناوگان حمل و نقل عمومی شهری نمود . در این همایش که با حضور معاونین  فرماندار شهریار ، معاونین شهردار و برخی از شهرداران […]

شهریاریها : به مناسبت روز ملی حمل و نقل ، معاونت حمل و نقل و ترافیک  در مورخ ۲۷ آذر ماه سال جاری اقدام به برگزاری همایشی به پاس خدمات رانندگان  ناوگان حمل و نقل عمومی شهری نمود .

در این همایش که با حضور معاونین  فرماندار شهریار ، معاونین شهردار و برخی از شهرداران مناطق ، رئیس محترم پلیس راهور شهرستان ، مدیران عامل سازمانهای تاکسیرانی و اتوبوسرانی ، اساتید دانشگاه وجمعی از رانندگان عزیز و اقشار مختلف مردم برگزار گردید . ابتدا مهندس حاجیان معاون  حمل و نقل و ترافیک ضمن خوش آمد گویی به میهمانان عزیز و تبریک این روز به رانندگان محترم به برخی از وظایف و چشم اندازهای حوزه معاونت پیرامون بهبود شرایط حمل و نقل پرداخت و ابراز امیدواری نمودند در آینده بتوان  هدف گذاری و مشارکت سایر ادارات مرتبط وضعیت حمل و نقل شهری را به استانداردهای ملی نزدیکتر نمود .
در این همایش مهندس افتخاری مشاور  حوزه معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری با ارائه مقاله ای با عنوان {اهمیت معضل تصادفات و ضرورت آموزش به رانندگان } به بیان اهمیت مقوله آموزش در چرخه حمل و نقل پرداخته و ضمن بررسی شاخص تصادفات و تلفات رانندگی در کشور و تأثیرات این معضل در جامعه از جمله اقدامات اساسی جهت کاهش این معضل را آموزش کاربران به ویژه رانندگان بر شمردند  .
سپس محمدی نایب رئیس  شورای اسلامی شهر به نمایندگی از شورا با حضور در این همایش به مدعوین گرامی خیر مقدم و از دست اندکاران این همایش تشکر نمودند ،مهندس امینی معاون  فنی عمرانی فرمانداری طی سخنانی  بر ضرورت تسریع بخشیدن به طرح های عمرانی توسط شهرداری پیرامون حمل و نقل شهری تاکیدات لازم را ارائه نمودند .
در پایان از رانندگان نمونه حمل و نقل عمومی و کارمندان نمونه حوزه معاونت حمل و نقل و سازمان های تابعه با ارائه لوح تقدیر به عمل آمد  .