برگزاری نمایشگاه بهاره در استان تهران ممنوع است
برگزاری نمایشگاه بهاره در استان تهران ممنوع است
تهران- معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: برگزاری هر گونه نمایشگاه بهاره در استان تهران ممنوع است و در این خصوص به فرمانداران تاکیدات لازم انجام شده است.

به گزارش شهریاریها ، حمیدرضا گودرزی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله باکرونا استان تهران با بیان اینکه طبق مصوبه برگزاری هر گونه نمایشگاه بهاره ممنوع است، گفت: به فرمانداران در این زمینه تأکیدات لازم انجام شده تا نظارت کافی داشته باشند.

وی همچنین از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شرایط خاص و پیچیده استان تهران خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهم، از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند، تا مجدداً شاهد گسترش ابتلاء به ویروس کرونا نباشیم و سلامت جامعه حفظ شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران افزود: تمام تلاش ما این است، که با مدیریت هوشمند، امورات مردم و جامعه آسیب کمتری از کرونا ببینند و در عین حال نیز این ویروس کنترل شود و در این مسیر نیازمند رعایت مردم هستیم، تا اجازه ندهیم، این ویروس که اکنون در شرایط کنترلی در جامعه قرار دارد، مجدداً اوج گرفته و وارد موج چهارم شویم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا گفت: کنترل این ویروس و کاهش میزان مرگ و میرها نشان می‌دهد، که تلاش موفق و خوبی از سوی مدافعان سلامت در حال انجام است.