برگزاری نشست تعاملی مدیران مراکز توانبخشی ملارد
برگزاری نشست تعاملی مدیران مراکز توانبخشی ملارد
نشست تعاملی مدیران مراکز توانبخشی شهرستان ملارد با حضور معاون توانبخشی و مسئول روابط عمومی بهزیستی استان، رئیس و معاونین بهزیستی ملارد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

به گزارش شهریاریها ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در این نشست، ضمن قدردانی از پیگیری مسئولین استانی و زحمات مراکز در خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: برگزاری این نشست با هدف پیگیری و رفع مشکلات این مراکز با توجه به شرایط موجود صورت گرفته و جهت رعایت بهتر پروتکلها تعداد بسیار کمی از مدیران به نمایندگی تمامی مراکز در این جلسه حضور یافته اند. 

 معاون توانبخشی بهزیستی استان نیز با بیان اهمیت نقش مراکز غیردولتی در پیشبرد اهداف سازمان گفت: مراکز غیردولتی با همکاری بهزیستی و ارگانهای دیگر میتوانند اقدامات بسیار خوبی را در جهت ارائه خدمات به افراد معلول انجام دهند که نمونه این موضوع را در همکاری و تعامل با شبکه بهداشت و درمان و دریافت و توزیع سریع واکسن آنفولانزا به بیماران مراکز غیردولتی مشاهده کرده ایم.
 
سید احمد خادم در ادامه بیان داشت: باید تلاش کنیم در تامین موارد دیگر نیز همین گونه اقدام نموده تا بتوانیم با توجه به شرایط و خطرات موجود اوضاع را کنترل کنیم. 

خادم تصریح کرد: انجام اقدامات کارشناسی و مددکاری در جهت بازتوانی افراد ساکن در مراکز و بازگشت این بیماران به خانواده موجب بهره مندی از مراکز توانبخشی روزانه میشود که همین امر تاثیر مثبتی در کنترل شرایط مراکز شبانه روزی دارد. 

وی خاطرنشان کرد:  مدیران مراکز با همکاری یکدیگر و تشکیل تشکل ها میتوانند مسائل و مشکلات خود را مطرح نموده و سریعتر موانع را برطرف نمایند. 

در پایان این نشست تعاملی، مدیران مراکز توانبخشی مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

  • منبع خبر : behzisti.ir