برگزاری مسابقات دفاع شخصی استان تهران در شهریار
برگزاری مسابقات دفاع شخصی استان تهران در شهریار

شهریاریها : طیب حیدری از برگزاری مسابقات دفاع شخصی و سلاح‌های سرد و فرم ـ کونگ فو (توتایما) قهرمانی استان تهران به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شهرک امیریه با میزبانی تربیت‌بدنی شهرداری شهریار در مجموعه ورزشی شهدای هسته‌ای امیریه با حضور 135 ورزشکار در قالب 13 تیم در رده‌های سنی مختلف خبر داد. […]

0000img_8774410شهریاریها : طیب حیدری از برگزاری مسابقات دفاع شخصی و سلاح‌های سرد و فرم ـ کونگ فو (توتایما) قهرمانی استان تهران به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شهرک امیریه با میزبانی تربیت‌بدنی شهرداری شهریار در مجموعه ورزشی شهدای هسته‌ای امیریه با حضور 135 ورزشکار در قالب 13 تیم در رده‌های سنی مختلف خبر داد.

در این دوره مسابقات تیم صیاد شیرازی (نماینده شهرداری شهریار) با مربیگری پیمان رضانژاد مقام اول، تیم شهید جهانی و شهید حیدری مشترکاً مقام دوم و تیم شهید باهنر با مربیگری سعید بهرامی‌نژاد مقام سوم را کسب کردند.

در پایان مسابقات با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و معاون رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار به نفرات برتر لوح و مدال و به ستارگان مسابقات در بخش‌های دفاع شخصی، سلاح‌های سرد، فرم و توتایما جداگانه کاپ اهدا شد.