برگزاری دومین جلسه شورای ورزش شهرستان شهریار در محل فرمانداری
برگزاری دومین جلسه شورای ورزش شهرستان شهریار در محل فرمانداری

شهریاریها : دومین جلسه شورای ورزش شهرستان شهریار با حضور دکتر سعید ناجی فرماندار و صارمی معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری،عبدالوند رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان، مسئولین ادارات و شهرداران و اعضاء شوراهای شهر و نماینده های ورزشکاران در محل فرمانداری تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار،در ابتدای جلسه عبدالوند […]

_DSC9765شهریاریها : دومین جلسه شورای ورزش شهرستان شهریار با حضور دکتر سعید ناجی فرماندار و صارمی معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری،عبدالوند رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان، مسئولین ادارات و شهرداران و اعضاء شوراهای شهر و نماینده های ورزشکاران در محل فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار،در ابتدای جلسه عبدالوند گزارش مختصری از عملکرد این اداره در خصوص ورزش همگانی و قهرمانی وهمچنین زیر ساخت های موجود در سطح شهرستان ارائه نمود.

وی در ادامه پیشنهاد ساخت سالن های ورزشی تخصصی به جای سالن های چند منظوره و استفاده از مربیان متخصص و با تجربه در جهت افزایش کیفیت و احداث اماکن ورزشی با نظارت اداره ورزش،معرفی فضای های مازاد توسط شهرداری ها به این اداره جهت احداث اماکن ورزشی را مطرح کرد.

عبدالوند با بیان اینکه تجلیل از قهرمانان می بایست با توجه به درجه بندی عناوین صورت گیرد از دستگاه های اجرایی در این خصوص خواست قبل از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان هماهنگی لازم را با اداره ورزش و جوانان داشته باشند تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

وی در ادامه از مسئولین در خواست نمود گزارش کلی خود را در خصوص اماکن ورزشی موجود و فعالییت های ورزشی صورت گرفته ارائه نمایند و همچنین به بررسی مسائل و مشکلات و کمبود های ورزش شهرستان پرداخته و مقرر گردید اقدامات لازم در خصوص برطرف شدن نیازهای ورزشی شهرستان صورت گیرد.

در ادامه صارمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری با بیان اینکه ورزش بانوان در شهریار دارای پتانسیل ها و استعدادهای بالقوه زیادی بوده و باتوجه به هزینه کمتری که برای آنها انجام شده عملکرد بهتری داشته است.

وی گفت: لازم است در سطح شهرستان بستر مناسب برای ورزش بانوان ایجاد شود و حمایت های مادی و معنوی از ورزش بانوان بیشتر شود و از شهرداران و شوراها  در خواست نمود جهت آماده کردن بستر مناسب جهت ورزش بانوان تلاش خود را مضاعف کنند.