برگزاری جشن بزرگ بهترین انتخاب در اندیشه
برگزاری جشن بزرگ بهترین انتخاب در اندیشه

شهریاریها : جشن بزرگ «بهترین انتخاب» به مناسبت ایام مبعث رسول گرامی اسلام(ص) به همت حوزه علمیه خواهران مکتب المهدی(عج) شهر اندیشه برگزار شد. این مراسم با مشارکت دفتر امام جمعه اندیشه، اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار، نیروی انتظامی و با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه راهنمایی و دبیرستان […]

IMG_۲۰۱۶۰۵۰۶_۱۸۳۸۴۹شهریاریها : جشن بزرگ «بهترین انتخاب» به مناسبت ایام مبعث رسول گرامی اسلام(ص) به همت حوزه علمیه خواهران مکتب المهدی(عج) شهر اندیشه برگزار شد.
این مراسم با مشارکت دفتر امام جمعه اندیشه، اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار، نیروی انتظامی و با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه راهنمایی و دبیرستان این منطقه به مدت ۳ روز در مجموعه نگارستان شهر جدید اندیشه برپا شد و طی آن نکات تربیتی و فرهنگی در  قالب پخش کلیپ، بروشورهای آموزشی، مسابقات فرهنگی و…  به اطلاع دانش آموزان رسید.
زهرا شریفی مدیر حوزه علمیه خواهران مکتب المهدی(عج) اندیشه در گفت و گو با خبرنگار ما اهداف برپایی این جشن را ایجاد جشن شاد بدون گناه ولی همراه با معرفت، تقویت ارتباط صمیمی حوزه و طلاب با دانش آموزان، آشنایی مسئولان با توانائی هایی فرهنگی مذهبی حوزه و تعامل با سایر اقشار فرهنگی برشمرد.
وی با دعوت از علاقمندان به کسب معارف حوزوی و علوم دینی بیان داشت: خواهرانی که توانایی کسب تحصیلات حوزوی را ندارند و می خواهند که علوم دینی را فرا بگیرند می توانند با ثبت نام در کلاس های تک درس بینش مطهر، گام هایی به سوی تعالی و دوره های اخلاقی و قرآن، در این راستا اقدام نمایند.
گفتنی است حوزه علمیه خواهران مکتب المهدی(عج) در سال ۱۳۷۴ تاسیس شده و هم اکنون به صورت رسمی زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور و در فاز یک شهر اندیشه مشغول به فعالیت می باشد.