برگزاری جشنواره هنرهای رزمی به مناسبت روز پهلوانی در شهریار
برگزاری جشنواره هنرهای رزمی به مناسبت روز پهلوانی در شهریار

شهریاریها : جشنواره هنرهای رزمی شهرستان شهریار با هنرنمائی دختران و پسران رزمی کار و با حضور جمعی مسئولین شهر در سالن شورا فردوسیه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛در این جشنواره تیم‌های رزمی‌کار به اجرای نمایش‌های رزمی و حرکات آکروباتیک پرداختند و در حاشیه این جشنواره بعضی از […]

img_98001شهریاریها : جشنواره هنرهای رزمی شهرستان شهریار با هنرنمائی دختران و پسران رزمی کار و با حضور جمعی مسئولین شهر در سالن شورا فردوسیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛در این جشنواره تیم‌های رزمی‌کار به اجرای نمایش‌های رزمی و حرکات آکروباتیک پرداختند و در حاشیه این جشنواره بعضی از مسئولان شهری از جمله احمدعبدالوند رییس اداره ورزش و جوانان از خانواده شهید مدافع حرم عباس آبیاری با اهداء لوح یادبود تقدیر به عمل آوردند.

احمدعبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار نیز با تبریک بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای اظهار کرد: ورزش یکی از مقوله های مهم جامعه است و به دلیل نقش مهمی که در سلامت و توسعه جامعه دارد باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به استعدادهای سرشار این شهرستان در ورزش های رزمی، معرفی توانایی ورزشکاران این شهرستان در رشته های رزمی همچنین رشد و توسعه این ورزش ها ، معرفی ورزشکاران قهرمان این رشته ها و ایجاد شور و نشاط در جوانان را از اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.

وی در پایان از شورا و شهرداری شهر فردوسیه که در امر برگزاری این مراسم اداره ورزش و جوانان را یاری کردند قدردانی کرد.