برگزاری جشنواره بهاری گروه کوهنوردی شهریار
برگزاری جشنواره بهاری گروه کوهنوردی شهریار

شهریاریها : رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان شهریار گفت: سومین جشنواره افتتاحیه بهاری گروه کوهنوردی شهریار با حضور بیش از 230 نفر از کوهنوردان شهریاری به همراه خانواده‌هایشان و دوستداران طبیعت شهرستان شهریار در منطقه اخترآباد برگزار شد. اسماعیل رهگذر با اشاره به برگزاری سومین جشنواره افتتاحیه بهاری گروه کوهنوردی شهریار اظهار کرد: سومین جشنواره افتتاحیه […]

13940121000285_PhotoAشهریاریها : رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان شهریار گفت: سومین جشنواره افتتاحیه بهاری گروه کوهنوردی شهریار با حضور بیش از 230 نفر از کوهنوردان شهریاری به همراه خانواده‌هایشان و دوستداران طبیعت شهرستان شهریار در منطقه اخترآباد برگزار شد.

اسماعیل رهگذر با اشاره به برگزاری سومین جشنواره افتتاحیه بهاری گروه کوهنوردی شهریار اظهار کرد: سومین جشنواره افتتاحیه بهاری گروه کوهنوردی شهریار با شعار «حامی و دوستدار محیط زیست کوهستان» و با حضور بیش از 230 نفر از کوهنوردان شهریاری به همراه خانواده‌هایشان و دوستداران طبیعت شهرستان شهریار در منطقه اخترآباد برگزار شد.

وی با اشاره به مکان برگزاری این جشنواره بیان کرد: جشنواره افتتاحیه بهار این گروه که زیر نظر هیئت کوهنوردی شهرستان شهریار فعالیت می‌کند، با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان کوه و طبیعت در روستای ایلان دره واقع در جاده اشتهارد برگزار شد.

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان شهریار تصریح کرد: در این جشنواره شرکت‌کنندگان لحظات شاد و خوشی را با شرکت در پیاده‌روی و کوهپیمایی، مسابقات  متنوع، ورزش اسلک‌لاین و پاکسازی منطقه گذراندند.

وی به حضور چندین میمان ویژه در این مراسم اشاره کرد و گفت: از میهمانان ویژه این برنامه جمعی از نوجوانان توانبخشی رادمهر و همچنین سید حسین حسن‌تهرانی اسلک‌لاین‌کار با تجربه کشور اشاره کرد که با حضور و اجرای این ورزش در این برنامه باعث انگیزه و رونق این ورزش نوپا در میان جوانان شهریاری شدند.

رهگذر در پایان متذکر شد: در پایان از اعضای کمیته‌ها و کارگروه‌ها به خاطر حضور و فعالیتشان در گروه تقدیر و تشکر به عمل آمد و جوایز نفیسی اهدا شد.