برگزاری تجمعات مردمی ۹ دی در استان تهران
برگزاری تجمعات مردمی ۹ دی در استان تهران
مردم بصیر و ولایت مدار استان تهران بابرگزاری تجمعات به مناسبت ۹ دی حماسه ای بیاد ماندنی را خلق کردند.

به گزارش شهریاریها ، پیش از ظهر دوشنبه و همزمان با یوم الله ۹ دی تجمعاتی در سراسر استان تهران برگزار شد که طی آن مردم با بصیرت حماسه‌ای بی نظیر خلق کردند.

ساعت ۹ صبح «تجمع بزرگ پرچم داران بصیرت» در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد و طی آن مردم ولایی این شهرستان با حضور در این تجمع در حالی که کفن بر تن کرده بودند و مشت‌هایشان برای دشمن همچنان گره کرده بود و فریادهای استکبار ستیزانه را سر می‌دادند، بار دیگر ارادت خاضعانه خود را به امام و شهدا و رهبری نشان دادند.

سخنران این مراسم، مهدی چمران، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بود که تاریخچه‌ای از مجموعه فتنه‌های ایجاد شده توسط دشمنان را برای مردم و شرکت کنندگان در این مراسم با شکوه عنوان کرد.

چمران با بیان اینکه ۹ دی به عنوان یک حماسه بلند تاریخ و به یادماندنی در تاریخ باقی می‌ماند اظهار داشت: در حماسه ۹ دی کفن پوشان ورامین به تهران رفتند و مقابل بیت رهبری نمایش خلوص و عشق به رهبری را دوباره نشان دادند و افرین بر شما ملت که نشان می‌دهید در بزنگاه‌ها به پا می‌خیزید و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنید.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب همچنین در خصوص فلسفه برگزاری تجمعات و مراسم‌های ۹ دی گفت: ما برای باقی ماندن فلسفه ۹ دی این تجمعات را برگزار می‌کنیم چرا که توطئه‌های دشمن همچنان باقی است و آنان برای ما برنامه ریزی دارد.

«تجمع بزرگ صدای مردم» نیز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در شهر قدس آغاز گردید و در این مراسم اقشار مختلف مردم حاضر شدند تا به استکبار بگویند که از پای نخواهند نشست و تا آخرین لحظه به پشتیبانی از ولایت خواهند پرداخت.

تجمع عظیم ۹ دی شهر قدس با حضور و سخنرانی حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه پیدا کرد و در این تجمع نمایندگان بانوان، تشکل‌ها، اصناف، فرهنگیان، طلاب و دانشجویان، کسبه و ورزشکاران شهر قدس که در اغتشاشات آبان ماه سال جاری به عنوان یکی از مراکز آسیب دیده و تجمع معترضان محسوب می‌شد حضور یافتند.

در این شهر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پای درد و دل مردم نشست و مشکلات آنان را بررسی نمود.

حجت الاسلام محمد قمی با اشاره به پیام ۹ دی اذعان داشت: مردم مساله‌ها و فتنه‌ها را حل می‌کنند و هوشیار هستند و مسئولین و خواص نیز باید هوشیار باشند.

شهریاری‌ها نیز با راهپیمایی باشکوهی این حماسه عظیم را گرامی داشتند و خطاب به فتنه گران فریاد زدند؛ «فتنه گر بی غیرت خجالت خجالت» و همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی خطاب به مزدوران فتنه گر گفتند ملت مؤمن و انقلابی ایران تا آخرین نفس پای انقلاب خود خواهند ایستاد.

حماسه بزرگ ۹ دی در اسلامشهر، پاکدشت و رباط کریم نیز با شکوه برگزار شد و مردم با حضور در راهپیمایی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ضمن محکوم کردن فتنه و آشوب‌ها اخیر که با کمک استکبار جهانی و ایادی آن ترتیب یافته است فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند تا به دنیا ثابت کنند هیچ فتنه‌ای انسجام و وحدت این ملت را خدشه‌دار نمی‌کند و نقشه‌های استکبار جهانی بر علیه این ملت مؤمن و انقلابی هیچ گاه به ثمر نخواهد رسید.