برگزاری آزمون تعیین سطح نجات‌غریق در شهریار
برگزاری آزمون تعیین سطح نجات‌غریق در شهریار

شهریاریها : رئیس هیأت نجات‌ غریق و غواصی شهرستان شهریار از برگزاری آزمون تعیین سطح نجات‌غریق درجه ۲ آقایان و بانوان در این شهرستان خبر داد.  مهدی ایران‌نژاد از آغاز ثبت‌نام دوره آزمون تعیین سطح درجه ۲ نجات‌غریق در شهرستان شهریار در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد. وی گفت: هیأت غریق‌ نجات و […]

شهریاریها : رئیس هیأت نجات‌ غریق و غواصی شهرستان شهریار از برگزاری آزمون تعیین سطح نجات‌غریق درجه ۲ آقایان و بانوان در این شهرستان خبر داد.

 مهدی ایران‌نژاد از آغاز ثبت‌نام دوره آزمون تعیین سطح درجه ۲ نجات‌غریق در شهرستان شهریار در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.
وی گفت: هیأت غریق‌ نجات و غواصی شهرستان شهریار همواره در تلاش بوده تا بتواند از تمام موقعیت‌های ایجادشده در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی علمی و عملی اعضا استفاده کند که با یاری خداوند منان شاهد دوازدهمین دوره آزمون تعیین سطح نجات و غریق در شهرستان هستیم.
رئیس هیأت نجات‌ غریق و غواصی شهرستان شهریار با اعلام شرایط به آن دسته از داوطلبانی که تمایل به شرکت در آزمون دارند، افزود: تمام ورزشکاران و افرادی که تمایل به شرکت در این دوره آزمون را دارند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک ذیل به پایگاه نجات‌غریق شهرستان شهریار به آدرس شهریار- بلوار شهید کلهر- اردوگاه شهید منتظری- استخر شهدای فرهنگی مراجعه و نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.
ایران‌نژاد، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، دو قطعه عکس (بانوان الزاماً سیاه ‌و سفید)، آخرین وضعیت نظام‌وظیفه (مخصوص آقایان)، بیمه ورزشی، مبلغ ۲۵ هزار تومان وجه نقد را از مدارک موردنیاز ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که در آزمون مذکور موفق به کسب رکورد حد نصاب می‌شوند، پس از طی ۶۰ ساعت آموزش‌های عملی و تئوری و همچنین کسب نمره قبولی در آزمون نهایی، گواهی‌نامه نجات‌غریق درجه ۲ دریافت خواهند کرد؛ آخرین محلت نام‌نویسی در این دوره، ۳۰ آذرماه ۹۶ است.