برپایی کارگاه آموزشی برای مسئولان بحران غرب تهران
برپایی کارگاه آموزشی برای مسئولان بحران غرب تهران
دوره و کارگاه آموزشی روانشناسی مدیریت بحران در راستای آموزش مسئولان بحران در شهرستان بهارستان برگزار شد.

به گزارش شهریاریها،دوره و کارگاه آموزشی روانشناسی مدیریت بحران ظهر امروز با حضور مسئولان بحران دستگاه‌ها و ادارات و برخی اعضای تشکل‌های مردم نهاد شهرستانی توسط اساتید محمدی و علی مهدی در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد.

بنابر این گزارش، دوره و کارگاه آموزشی مذکور به همت ستاد مدیریت بحران شهرستان بهارستان و با هدف آشنایی و ارتقاء سطح آگاهی عمومی و تخصصی مسئولین بحران بهارستان برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی حاضرین مواجه گردید.

گفتنی است که در طول این کارگاه آموزشی، اساتید حاضر به تشریح کلیات و بیان نکاتی پیرامون مدیریت بحران در شرایط مختلف پرداختند و مطالب مربوط به شرایط روانی در مواقع بحران را به حاضرین در جلسه ارائه کردند.

همچنین در این کارگاه آموزشی راهکارهایی جهت کننرل بحران و نگاه روانشناسی به مدیریت بحران به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد تا در مواقع بحران ادارات و سازمان‌های بهارستانی با مشکل مواجه نشوند و توانایی مدیریت بحران در سطح شهرستان افزایش پیدا کند.

درپایان دوره و کارگاه آموزشی روانشناسی مدیریت بحران، به سئوالات حاضران در کلاس پیرامون موضوعات و مطالب مطرح شده تکسط اساتید حاضر پاسخ داده شد تا ابهامات احتمالی نیز در رابطه با مسائل ارائه شده رفع شود.

  • منبع خبر : تهران نیوز