برنامه‌های متعددی با محوریت ترویج اندیشه‌های بهشتی در شهریار برگزار می‌شود
برنامه‌های متعددی با محوریت ترویج اندیشه‌های بهشتی در شهریار برگزار می‌شود

شهریاریها : داوود شمس در این شهرستان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 به اعتراف خود غربی‌ها، رخدادی بزرگ بود که تاریخ جهان اسلام و منطقه را به طور کامل تغییر داد. وی تصریح کرد: به دلیل اثرگذاری انقلاب اسلامی بر ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه، کشورهای استکباری و زورگوی غربی نمی‌خواستند اهداف […]

تبلیغات اسلامیشهریاریها : داوود شمس در این شهرستان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 به اعتراف خود غربی‌ها، رخدادی بزرگ بود که تاریخ جهان اسلام و منطقه را به طور کامل تغییر داد.

وی تصریح کرد: به دلیل اثرگذاری انقلاب اسلامی بر ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه، کشورهای استکباری و زورگوی غربی نمی‌خواستند اهداف و اصول انقلاب ملت ایران محقق شده و به همین دلیل از ابتدای پیروزی انقلاب شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلفی از سوی دشمنان خارجی بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار افزود:به راه انداختن جنگی هشت ساله و همچنین ترور بزرگان و افراد موثر انقلاب اسلامی مهمترین هدفی بود که در سال‌های نخست انقلاب از سوی غربی‌ها دنبال می‌شد و متاسفانه در سال‌های ابتدایی شاهد شهادت بسیاری از چهره‌های تاثیرگذار ایران اسلامی بودیم.

شمس با اشاره به ترور بزرگانی چون شهید مطهری، شهید رجایی و شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی گفت: دشمنی استکبار جهانی با این افراد به دلیل افکار و اندیشه‌های آنان بود و غربی‌ها نمی‌خواستند اندیشه‌های ناب که برگرفته از تعالیم دین مبین اسلام و فرهنگ غنی تشییع است،‌ در جهان منتشر شده و ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه با آن آشنا شوند.

وی ادامه داد: با وجود توطئه‌ها و دسیسه‌های متعدد در بیش از سه دهه اخیر، به فضل الهی شاهد به بار نشستن درخت تنومند انقلاب اسلامی هستیم و موج بیداری اسلامی الگو گرفته از قیام ملت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار تاکید کرد: تداوم موفقیت‌های انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن همانطور که رهبری معظم انقلاب تاکید فرمودند، وظیفه سنگینی است که بر عهده تمام مردم ایران قرار دارد.

شمس بیان داشت: برای تحقق این هدف نسل‌های سوم و چهارم انقلاب که روزهای نخست از جمله ترور‌های کور و همچنین هشت سال دفاع مقدس و دوران پربرکت زندگی امام امت را درک نکردند، باید از اندیشه‌های بزرگان انقلاب آگاه باشند.

وی افزود: بنابراین باید از همه توان نهادهای متولی امور فرهنگی و همچنین رسانه‌ها برای تبیین صحیح اندیشه‌های اصیل انقلاب اسلامی و بزرگان انقلاب به ویژه شهدای هفتم تیر استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار افزود: شهید مظلوم بهشتی به این دلیل مورد کینه دشمنان اسلام و انقلاب قرار داشت که همواره از اسلام اصیل و ناب محمدی (ع)، اصول انقلاب، مظلومان دفاع می‌کرد و مانند یک سرباز در رکاب امام امت (ره) بود.

شمس تاکید کرد: برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن نسل جوان باید با شناخت دقیق اندیشه‌های شهدای هفتم تیر به ویژه شهید مظلوم بهشتی در رکاب ولایت باشد.

وی در ادامه به برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان شهریار به مناسبت هفتم تیر اشاره کرد و گفت: ما ویژه‌ برنامه‌های متعددی در این حوزه داریم که محور اصلی همه آن‌ها ترویج اندیشه‌های شهید بهشتی است.

شمس در پایان اظهار داشت: مهمترین برنامه‌های ما برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، جلسات بحث آزاد و سخنرانی است و تلاش داریم در این مراسم‌ها تفکرات شهدای هفتم تیر و ریشه‌های اصلی حادثه دلخراش و تروریستی هفتم تیر را برای نسل جوان تبیین کنیم.