برنامه‌های عزاداری محرم در شهریار با هدف جذب بیشتر نوجوانان و جوانان است
برنامه‌های عزاداری محرم در شهریار با هدف جذب بیشتر نوجوانان و جوانان است

شهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهریار گفت: به همت این اداره و در آستانه فرارسیدن ماه محرم ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان شهریار تشکیل جلسه داد. در این جلسه مسئولین ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، فرماندهی […]

محرمشهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهریار گفت: به همت این اداره و در آستانه فرارسیدن ماه محرم ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان شهریار تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مسئولین ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، فرماندهی انتظامی، دادستانی، فرمانداری و حجت‌الاسلام و المسلمین موسی سالمی امام‌جمعه شهریار، حضور داشتند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسینعلی رضازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار و دبیر این ستاد اظهار کرد: برپایی هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های عزاداری امسال در مساجد، حسینیه‌ها و دیگر اماکن مذهبی همراه با رعایت نظم و پرهیز از آزار و اذیت مردم با هدف جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به سمت محافل عزاداری حسینی از اهداف اصلی و اساسی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی است.

در ادامه این جلسه در رابطه با برگزاری گردهمایی مسئولین هیئت‌‌های مذهبی این شهرستان، روز جمعه ۱۷ آبان ماه سال جاری ارزیابی فعالیت هیئت‌های مذهبی و همچنین اعزام روحانی و مبلّغ به محافل دینی در ماه محرم بحث و تبادل‌ نظر شد.

گفتنی است، این جلسه در شهرداری شهریار تشکیل شد.