برخی جریانات سیاسی از مذاکرات استفاده تبلیغاتی می کنند
برخی جریانات سیاسی از مذاکرات استفاده تبلیغاتی می کنند
شهریار- نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد با بیان اینکه مجلس نوعاً به این نوع مذاکرات خوش بین نیست، گفت: برخی جریانات سیاسی از مذاکرات استفاده تبلیغاتی می کنند.

به گزارش شهریاریها ، حسین حق وردی در رابطه با دیدگاه مجلس نسبت به روند مذاکرات اظهار داشت: اصلی ترین مذاکرات برجام بود و هیچ آورده ای نداشت چه برسد به این مذاکرات که وصله برجام است.

وی به استفاده تبلیغی مذاکرات اشاره کرد و افزود: برخی از جریانات این مذاکرات را به جنبه تبلیغاتی کشانده اند اما اصل مذاکرات دستاوردی نداشته است.

حق وردی به فایل صوتی ظریف وزیر امورخارجه نیز پرداخت و در این باره گفت: در کارتابل نمایندگان مجلس نسبت به موضوع فایل صوتی ظریف دو مورد استیضاح قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: موضع مقام معظم رهبری در رابطه با فایل صوتی ظریف اوج نارضایتی‌ها بود و مطرح نمودن این نظر قطعاً اشتباه بوده و نمایندگان مجلس پی گیر خواهند بود.

حق وردی در ادامه به انتخابات پیش روی شورای اسلامی شهر نیز پرداخت و خطاب به نامزدهایی که تأیید صلاحیت شدند تاکید کرد: نامزدها موارد قانونی را در انتخابات رعایت کنند و با توجه به اینکه افرادی که رد صلاحیت شده اند گزارش‌ها و استعلام‌هایی در برخورد انتخابات ادوار گذشته داشته اند همچنین سلامتی مردم در انتخابات مهم است و با توجه به اینکه در پیک چهارم کرونا قرار داریم حتماً طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کنند وبا رعایت بهداشت و قانون شور انتخابات را بیشتر کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در ادامه به پیگیری برخی از پروژه‌های شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد اشاره کرد و افزود: پروژه سه راه شهریار یکی از پروژه‌های مهم است و عمده کار آن با شهرداری تهران است و واقعاً از تمامی ارگان‌های مربوطه پیگیر هستیم و مجموعه فرمانداری شهریار و شهرداری باغستان همکاری خوبی در این زمینه دارند و همچنین دو پروژه مهم تقاطع بسیج و جهاد شهریار نیز پیگیری‌های خوبی انجام گرفته است و عمده مشکل این پروژه ناشی از معارضان ملکی و تاسیساتی است و هماهنگی شهرستانی در اجرای این پروژه انجام گرفته است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به ثمر بنشیند.

وی در ادامه به اقدامات انجام گرفته در حوزه بهداشت و درمان حوزه غرب استان تهران اشاره کرد و افزود: در زمینه بهداشت و درمان اقداماتی مهمی انجام گرفته است از جمله بیمارستان شهید سلیمانی شهر قدس به بهره برداری رسید که در ایام کرونا به مسئولین بهداشت و درمان شهرستان کمک بزرگی کرده است همچنین بیمارستان شهرستان ملارد در مرحله تجهیز است و همزمان با تکمیل عملیات ساختمانی تجهیز نیز انجام می‌گیرد و بیمارستان امام خمینی شهریار نیز پیشرفت خوبی داشته است و با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم هر چه سریع‌تر به مرحله بهره برداری برسد.

حق وردی در ادامه تصریح کرد: در شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهریار انشعابات تکمیل شده و واگذاری‌های زمین در حال انجام است و آب به شهرک صنعتی ملارد نیز تخصیص داده شد و مشکل مجوز قانونی شهرک صنعتی نیز حل شد و در ماه‌های آینده واگذاری زمین‌ها شروع می‌شود.

وی از رفع مشکل چندین ساله آب رسانی به دهستان اختر آبا د خبر داد و افزود: پروژه آب رسانی به دهستان اختر آباد با همکاری شهرداری صفادشت در تأمین لوله و آبفای غرب استان تهران در عملیات انتقال آب و لوله گذاری به آن منطقه شروع شده و مشکل چندین ساله که باعث شده بود این روستا به علت کمبود آب از جمعیت خالی شود حل شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: پروژه‌های عمرانی که سال گذشته پیگیری کرده ایم امسال در حال اجرا است فرهنگسرای شهر ملارد تقریباً به مرحله تکمیل رسیده است همچنین پارک علم و فناوری شهرستان ملارد که در ۵۰ هکتار است ۸۰ میلیارد تومان بودجه گرفته شده است و امسال عملیات راه اندازی آغاز می‌شود.