برخورد قاطع با عوامل‌ حفر چاه‌های غیرمجاز آب در رباط‌کریم
برخورد قاطع با عوامل‌ حفر چاه‌های غیرمجاز آب در رباط‌کریم

شهریاریها : بیژن سلیمان‌پور در رباط‌کریم اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های ما به منظور جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز آب ساماندهی چاه‌های آب بوده که این مهم در دستور ویژه فرمانداری قرار گرفته است. وی تأکید کرد: کشور ما در شرایط کنونی و به علت کاهش بارش‌ها و افزایش مصرف، با کمبود شدید […]

رباطشهریاریها : بیژن سلیمان‌پور در رباط‌کریم اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های ما به منظور جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز آب ساماندهی چاه‌های آب بوده که این مهم در دستور ویژه فرمانداری قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: کشور ما در شرایط کنونی و به علت کاهش بارش‌ها و افزایش مصرف، با کمبود شدید منابع آبی روبه‌رو است لذا باید تدابیر اساسی را برای کنترل این مهم اندیشید تا با بحران جدی‌تری مواجه نشویم.

فرماندار رباط‌کریم افزود: در حوزه کشاورزی نیز به علت کمبود بارش، با مشکلاتی مواجه هستیم اما تاکنون شرایط مدیریت شده تا کمترین آسیب به کشاورزان نرسد.

وی با بیان این که بهره‌برداری غیرمجاز از سفره‌های زیرزمینی و حفر چاه در واقع خیانت به همه مردم و تضییع حقوق آنان است، تصریح کرد: چاه‌های آب موجود در شهرستان ساماندهی شده و چاه‌های غیرمجاز مسدود خواهند شد و با عوامل حفر آنها به شدت و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

سلیمان‌پور ادامه داد: اگر سهم شهرستان رباط‌کریم از کانال آب محمدیه به طور کامل تامین شود، 1500 هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت می‌رود.

وی گفت: ما اجازه نمی‌دهیم حقوق کشاورزان رباط‌کریمی ضایع شود و با جدیت تمام پیگیر احقاق حقوق آنان هستیم.