برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس قرار دارد
برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس قرار دارد

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری اظهار کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه در آخرین روزهای سال طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس غرب استان تهران قرار دارد. وی افزود: آگاهی از پیامدهای تلخ استفاده از مواد محترقه خطرناک، بهترین عامل […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری اظهار کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه در آخرین روزهای سال طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس غرب استان تهران قرار دارد.

وی افزود: آگاهی از پیامدهای تلخ استفاده از مواد محترقه خطرناک، بهترین عامل پیشگیری از حوادث شب چهارشنبه آخر سال است.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: در راستای پیشگیری از حوادث تلخ شب چهارشنبه آخر سال، پلیس اقدامات پیشگیرانه مؤثری از قبیل برگزاری جلسات آموزشی، تهیه و نصب بروشور و بنرهای آموزشی و ارسال پیامک آموزشی به شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تأکید بر کنترل صنوف و محورهای مواصلاتی استان توسط پلیس بیان کرد: به‌منظور پیشگیری از حوادث تلخ شب چهارشنبه آخر سال والدین و خانواده‌ها حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل کنند.

گلزاری خاطرنشان کرد: حوادث ناگوار شب چهارشنبه آخر سال و صدمات دیگری که در اثر استفاده از مواد محترقه خطرناک ایجاد می‌شود یادآور این نکته است که می‌توان با آگاهی از خطرات استفاده از این مواد، بخش مهمی از حوادث را کاهش داد.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت همراهی و کنترل فرزندان توسط والدین در چهارشنبه آخر سال، متذکر شد: والدین و خانواده‌ها با کنترل حرکات و رفتار فرزندان خود می‌توانند در کاهش حوادث این روز نقش مهمی را ایفا کنند.