بخشدار مرکزی شهریار تودیع شد
بخشدار مرکزی شهریار تودیع شد

شهریاریها : طی حکمی از سوی فرماندار شهریار، بخشدار مرکزی و معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تودیع و معارفه شدند. به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی فرماندار شهریار، محمد اصیلی از سمت بخشدار مرکزی تودیع و به عنوان رئیس بازرسی فرمانداری منصوب شد و سید علی اینانلو نیز از معاونت سیاسی انتظانی فرمانداری به […]

84شهریاریها : طی حکمی از سوی فرماندار شهریار، بخشدار مرکزی و معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تودیع و معارفه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی فرماندار شهریار، محمد اصیلی از سمت بخشدار مرکزی تودیع و به عنوان رئیس بازرسی فرمانداری منصوب شد و سید علی اینانلو نیز از معاونت سیاسی انتظانی فرمانداری به بخشدری مرکزی رفت.

همت الله هادیزاده در این باره ضمن تقدیر از زحمات این دو مسئول در سمتهای پیشین و آروزی توفیق برای انجام وظایف محوله در پستهای جدید اظهار داشت: تغییرات مدیریتی یکی از اصول پویایی و عامل رشد و پیشرفت در حکومتها است که این امر در جوامع اسلامی بیشتر از سایر حکومتها مورد توجه و سفارش قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهریار عنوان کرد: توفیق خدمت در حکومت اسلامی بسیار ارزشمند است و باید از این فرصت مغتنم برای خدمت صادقانه و خالصانه به بندگان مسلمان خدا نهایت بهره را برد، در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز باید بدور از هرگونه کشش سیاسی اعم از راست و چپ، تنها در خط رهبری حرکت کنیم.

وی خطاب به روسای ادارات و مسئولان شهرستان گفت: انتظار می رود مسئولان شهرستان تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف نظام، منافع انقلاب و آسایش مردم بکار گیرند و همانند سربازان انقلاب در خدمت گذاری به مردم کوشا باشند.

در ادامه نیز پس از ارائه گزارش اصیلی و اینانلو از اقدامات صورت گرفته در مدت تصدی بخشداری مرکزی و معاونت سیاسی انتظامی، احکام صادره به ایشان تقدیم شد.