پ
  • شناسه : 13140
  • 05 شهریور 1397 - 7:21
  • 397 بازدید

با وجود فرسودگی شبکه های انتقال ؛ در استان تهران قطعی برق نداریم

با وجود فرسودگی شبکه های انتقال ؛ در استان تهران قطعی برق نداریم
با وجود فرسودگی شبکه های انتقال ؛ در استان تهران قطعی برق نداریم

شهریاریها : استاندار تهران گفت: علی رغم فرسودگی و قدیمی بودن شبکه های برق در استان تهران اما با قطعی برق مواجه نمی شویم. همزمان با سومین روز هفته دولت و دهه امامت و ولایت و روز کارمند، آیین رونمایی و افتتاح پروژه توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت امین‌الاشرافی (تهرانپارس) و ۵۷ پروژه انتقال و فوق‌توزیع […]

شهریاریها : استاندار تهران گفت: علی رغم فرسودگی و قدیمی بودن شبکه های برق در استان تهران اما با قطعی برق مواجه نمی شویم.

همزمان با سومین روز هفته دولت و دهه امامت و ولایت و روز کارمند، آیین رونمایی و افتتاح پروژه توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت امین‌الاشرافی (تهرانپارس) و ۵۷ پروژه انتقال و فوق‌توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران به ارزش ۳۸۲ میلیارد تومان با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و مقیمی استاندار تهران انجام شد.

محمدحسین مقیمی استاندار تهران در این مراسم با اشاره به نقش پر اهمیت صنعت برق در توسعه کشور گفت: همانگونه که در قرآن آمده است حیات همه چیز به آب وابسته است اما برای انتقال آب نیاز به انرژی برق است.

وی با بیان اینکه برق در صنعت، کشاورزی، بهره مندی از امکانات دیجیتالی و همه فعالیت های داخل کشور نقش تعیین کننده دارد عنوان کرد: صنعت آب و برق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و به همین دلیل تاکنون هیچگاه با قطع برق سراسری مواجه نبودیم و مهندسان این حوزه هیچ زمانی ناتوانی در اجرای طرح های و پروژه ها اعلام نکردند.

وی با اشاره به تجربه مدیریتی خود  در یکی از کارخانه های استان خوزستان در سال های ۶۱ تا ۶۵ عنوان کرد: هر سه ماه یکبار بمباران های شدیدی  در خوزستان تجربه می شد و اولین نقاطی که آسیب می دید تاسیسات برق بود و بلافاصله مهندسان و کارکنان حوزه  برق در مناطق حضور می یافتند و مشکلات برطرف می شد.

استاندار تهران گفت: روشن شدن پالایشگاه آبادان برای نخستین بار در پی تامین برق آن منطقه محقق شد.

مقیمی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت تاسیسات برقی استان تهران اشاره کرد و افزود: علی رغم فرسودگی و قدیمی بودن شبکه های برق در استان تهران اما با قطعی برق مواجه نمی شویم و نشان دهنده استفاده بهینه از تجربه و علم مدیران و مهندسان در راه اندازی طرح های این صنعت است.

وی گفت:  با وجود گرمای شدید تابستان امسال اما با مدیریت صحیح مصرف توانستیم از قطعی برق در استان جلوگیری کنیم.

استاندار تهران در پایان عنوان کرد: افتتاح پست برق امروز نشان می دهد که با بهره مندی از امکانات می توان به خوبی در بخش های مختلف ظاهر شد و تجربه این پروژه می تواند برای سایر مناطق استفاده شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد 07 فروردین 1403

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد

ملارد- بقعه متبرکه امامزاده «بی بی سکینه» در غرب ملارد در مسیر جاده ترانزیتی شهریار- اشتهارد قرار گرفته است.

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد 23 اسفند 1402

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد

ملارد- ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفادشت افتتاح شد.

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد 25 خرداد 1402

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد

ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شده است.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.