کارگردان سرشناس سینما در صدد ساخت فیلم جدیدی است که پس از «دانکرک» باز هم درباره جنگ جهانی دوم است. به گزارش سینماسینما، به نقل از ددلاین، کریستوفر نولان پس از اکران «تنت» حالا می‌خواهد فیلم بعدی خود را شروع کند؛ فیلمی که مانند «دانکرک» درباره مقطعی مهم از جنگ جهانی دوم است. وی در […]

کارگردان سرشناس سینما در صدد ساخت فیلم جدیدی است که پس از «دانکرک» باز هم درباره جنگ جهانی دوم است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ددلاین، کریستوفر نولان پس از اکران «تنت» حالا می‌خواهد فیلم بعدی خود را شروع کند؛ فیلمی که مانند «دانکرک» درباره مقطعی مهم از جنگ جهانی دوم است.

وی در فیلم جدید خود قصد دارد به نقش رابرت اوپنهایمر در ساخت بمب اتمی در جنگ جهانی دوم بپردازد. اما نکته مهم در ساخت این فیلم همکاری نکردن نولان با کمپانی برادران وارنر است. درحالی که هیچیک از فیلم‌های اخیر نولان خارج از این کمپانی ساخته نشده اند، شنیده می‌شود که چندین استودیوی مهم در حال خواندن فیلمنامه نولان و مذاکره با وی برای ساخت این فیلم هستند.

این امر ممکن است از دلخوری نولان ناشی شده باشد زیرا وارنر میدیا اعلام کرده همه فیلم‌های سال ۲۰۲۱ خود را بدون مذاکره با اعضای دست‌اندرکار پروژه و حتی شرکای مالی خود در سرویس آنلاین هم نشان می‌دهد. این در حالی است که نولان یکی از سرسخت‌ترین حامیان نمایش فیلم در سینماست. در هر حال هنوز روشن نیست که آیا کمپانی وارنر هم در میان استودیوهایی که در حال مذاکره با نولان هستند جای دارد یا خیر، اما آنچه به وضوح عیان است این است که این کمپانی جایگاه اصلی خود را در ساخت فیلم های نولان از دست داده است.

البته کمپانی برادران وانر در اکران «تنت» از نظرات نولان پیروی کرد و با وجود پاندمی کرونا و تاثیر آن بر سینما رفتن مردم، «تنت» جزو اولین فیلم‌هایی بود که در سینماها به نمایش درآمد، هر چند مردم در آن زمان آمادگی بازگشت به سینما را نداشتند و درآمد فیلم به شدت کاهش یافت. در مجموع «تنت» با فروش ۳۶۳ میلیون دلار به کارش خاتمه داد که یکی از بیشترین آمارهای فروش پس از فیلم‌هایی چون «سریع و خشمگین ۹»، «گودزیلا در برابر کونگ» و «بیوه سیاه» بود.

هر چند هنوز روشن نیست بازیگران فیلم جدید نولان چه کسانی باشند اما شنیده شده که کیلین مورفی بازیگر ایرلندی «پیکی بلایندرز» ممکن است از بازیگران این فیلم باشد. او با نولان در ۲ فیلم از «شوالیه تاریکی» و نیز «سرآغاز» و «دانکرک» همکاری کرده است.

منبع: مهر