با اجرای احسان علیخانی پخش می‌شود آغاز ویژه برنامه‌ نوروزی شبکه دو از ۵ روز قبل
با اجرای احسان علیخانی پخش می‌شود آغاز ویژه برنامه‌ نوروزی شبکه دو از ۵ روز قبل

شهریاریها : شبکه دو سیما تصمیم گرفته امسال زودتر از سایر شبکه‌ها پخش ویژه برنامه‌های نوروزی خود را آغاز کند. بنا بر این گزارش، اجرای این برنامه‌ها با «احسان علیخانی» است روز و مانند سال‌های گذشته از بخش‌های مختلفی نظیر حضور بازیگران، هنرمندان و ورزشکاران تا خوانندگان مختلف تشکیل شده است. این ویژه برنامه در […]

13911030000776_PhotoAشهریاریها : شبکه دو سیما تصمیم گرفته امسال زودتر از سایر شبکه‌ها پخش ویژه برنامه‌های نوروزی خود را آغاز کند.

بنا بر این گزارش، اجرای این برنامه‌ها با «احسان علیخانی» است روز و مانند سال‌های گذشته از بخش‌های مختلفی نظیر حضور بازیگران، هنرمندان و ورزشکاران تا خوانندگان مختلف تشکیل شده است.

این ویژه برنامه در 5 قسمت از روز شنبه 26 اسفند ماه آغاز می‌شود و هر شب پس از گفت‌وگوی ویژه خبری تا ساعت یک بامداد به روی آنتن می‌رود.

این ویژه برنامه در شب عید تا ساعت 3 بامداد ادامه خواهد داشت و روز عید نیز از ساعت 11 صبح تا اذان مغرب به روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه‌های نوروزی از جمله برنامه‌های پربیننده تلویزیون هستند که طی چند سال اخیر این ویژه برنامه‌ها با اجرای «احسان علیخانی» مخاطبان بسیاری داشته است.