بالگرد حامل رییس‌جمهور دچار سانحه شد
بالگرد حامل رییس‌جمهور دچار سانحه شد

شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، بالگرد حامل احمدی‌نژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد. در جریان این حادثه که قبل از افتتاح پروژه و در نزدیکی آن رخ داد خوشبختانه به لطف الهی و […]

13920215000091_PhotoAشهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، بالگرد حامل احمدی‌نژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد.

در جریان این حادثه که قبل از افتتاح پروژه و در نزدیکی آن رخ داد خوشبختانه به لطف الهی و دعای خیر مردم هیچ‌گونه آسیبی به رییس‌جمهور و همراهانش نرسید و خلبان با مهارت کامل توانست بالگرد را به زمین بنشاند.

براساس این گزارش رییس‌جمهور بعد از این واقعه ضمن افتتاح بزرگترین تونل جاده‌ای کشور، دستور آغاز عملیات اجرایی سه پروژه جاده‌ای کشور را صادر کرد و به صورت زمینی راهی تهران شد.

رییس‌جمهور و همراهانش هم‌اکنون در سلامت کامل به سر می‌برند و بالگرد سانحه دیده نیز برای انجام عملیات تعمیر و بازسازی در محل حادثه زمینگیر شده است.