باغ پارک عالیخانی و بوستان ساحلی شاد چای نیازمند اعتبارات
باغ پارک عالیخانی و بوستان ساحلی شاد چای نیازمند اعتبارات

شهریاریها : پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر شهریار ، علیرضا صفر زاده با اشاره به کمبود و محدودیت اعتباراتی مدیریت شهری برای پیگیری و توسعه فضای سبز شهری گفت: یکی از طرح‌های قابل‌توجه و برجسته‌ای که شهرداری شهریار برای افزایش سرانه‌ها در این منطقه در نظر گرفته، معطوف به اراضی هفت هکتاری عالیخانی در […]

۱۲۲۶_۰۸۳۹۵۵شهریاریها : پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر شهریار ، علیرضا صفر زاده با اشاره به کمبود و محدودیت اعتباراتی مدیریت شهری برای پیگیری و توسعه فضای سبز شهری گفت: یکی از طرح‌های قابل‌توجه و برجسته‌ای که شهرداری شهریار برای افزایش سرانه‌ها در این منطقه در نظر گرفته، معطوف به اراضی هفت هکتاری عالیخانی در محدوده امیریه می‌شود.

وی افزود: در این اراضی، طرح‌های متعددی در عرصه فضای سبز شهری تعریف‌شده که اخیراً عملیان احداث آن در فاز نخست کلید خورده است.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: بهره‌برداری نهایی و تکمیل این پروژه به‌صورت کامل مستلزم اعتبار هشت‌تا ۱۰ میلیارد تومانی است که با بضاعت موجود مدیریت شهری امکان آن وجود ندارد.

صفر زاده گفت: امیدواریم با مساعدت استانداری و تعیین اعتباراتی خاص برای این طرح، شرایط ساخت و احداث آن در فازهای بعدی فراهم شود که در صورت تحقق این موضوع بخشی از نیازهای مرتبط با این حوزه تأمین خواهد شد.

وی افزود: بوستان ساحلی شاد چای در حاشیه رودخانه‌ای موسوم به همین نام، از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مجموعه مدیریت شهری شهریار است که در حال حاضر بخشی از آن اجرایی شده اما با عنایت به تملکاتی که در مسیر پروژه وجود دارد، ضرورت تأمین اعتبارات برای خرید اراضی از مالکان اجتناب‌ناپذیر است که تحقق این امر نیز در شرایط کنونی با توجه به محدودیت‌های مالی موجود، بسیار دشوار خواهد بود.

صفر زاده یادآور شد: امیدواریم با گشایش‌های مالی که در وضعیت درآمدی شهرداری شهریار حاصل می‌شود، فضای سبز شهری در این منطقه به‌عنوان عنصری مؤثر در طراوت، زیبایی و سرزندگی شهر با توسعه و گستردگی هرچه بیشتری همراه شود.