تهیه‌کننده سریال «نجلا» از آخرین وضعیت ساخت این مجموعه و اسامی برخی از بازیگران سخن گفت. به گزارش سینماسینما، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «نجلا» درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه عنوان کرد: این روزها مراحل پیش تولید سریال در حال انجام است و احتمالا ۳۱ خرداد یا یک تیر تصویربرداری این سریال آغاز می‌شود. وی ادامه […]

تهیه‌کننده سریال «نجلا» از آخرین وضعیت ساخت این مجموعه و اسامی برخی از بازیگران سخن گفت.

به گزارش سینماسینما، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «نجلا» درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه عنوان کرد: این روزها مراحل پیش تولید سریال در حال انجام است و احتمالا ۳۱ خرداد یا یک تیر تصویربرداری این سریال آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: برای تصویربرداری بخش اولیه «نجلا» در استان تهران و شهرستان هشتگرد دکور زده‌ایم که کار را در این مناطق آغاز می‌کنیم و پس از آن برای ادامه کار به آبادان می‌رویم.

تهیه‌کننده «نجلا» در پایان با اشاره به اینکه تقریبا بازیگران این پروژه انتخاب شده‌اند، اظهار کرد: حسام منظور، هدایت هاشمی، سارا رسول زاده، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی‌نیا از بازیگران این مجموعه هستند و اسامی دیگر بازیگران نیز به زودی اعلام می‌شود.

سریال «نجلا» اولین تجربه سریال‌سازی خیرالله تقیانی‌پور با داستانی حول امام حسین (ع) است.

این مجموعه در سال ۵۸ روایت می‌شود که البته ارتباط خاصی با انقلاب اسلامی و یا دفاع مقدس ندارد بلکه عاشقانه‌ای حول امام حسین(ع) است.

«نجلا» احتمالا در حدود ۱۵ یا ۱۶ قسمت تولید خواهد شد.

منبع: صبا