بازگشایی گلوگاه‌های ترافیکی در دستور کار شورا و شهرداری شهریاراست
بازگشایی گلوگاه‌های ترافیکی در دستور کار شورا و شهرداری شهریاراست
شهریار- شهردار شهریار گفت: بازگشایی گلوگاه‌های ترافیکی در دستور کار شورا و شهرداری شهریار است.

به گزارش شهریاریها ، بهروز کاویانی با اشاره به عزم راسخ مدیریت شهری در رابطه با توجه به حوزه ترافیک داخل شهر اظهار داشت: تملک و بازگشایی خیابان طالقانی شرقی که بلوار نواب را به عباس آباد متصل می‌کند در دستور کار شهرداری قرار گرفته بود که خوشبختانه با عملیاتی شدن این طرح شاهد تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی، کاهش ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در این منطقه هستیم.

شهردار شهریار گفت: موضوع تملک جهت تسهیل در تردد خودروها و کاهش ترافیک داخل شهر اهمیت ویژه ای دارد که در همین راستا بازگشایی گلوگاه‌های ترافیکی شهریار به جد در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفته است.

وی در رابطه با بازگشایی خیابان طالقانی شرقی افزود: اتصال بلوار نواب به محله عباس آباد یکی از مطالبات به حق شهروندان بود که با همکاری شورای اسلامی شهر یکی از املاک واقع در این طرح به مساحت ۲۲۰ مترمربع با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال تملک و این پروژه عملیاتی و اجرا شد.

کاویانی عنوان داشت: طی چند ماه گذشته چندین ملک در رابطه با این طرح تملک شده است و هم اکنون بیش از ۷۰ درصد کار پیش رفته و امیدوار هستیم با اتمام بازگشایی، شاهد تسهیل تردد در این مسیر باشیم و در این راستا شهروندان خوب و فهیم شهریار همیشه حامی مدیریت شهری بوده و هستند و امیدواریم با مشارکت و همراهی هر چه بیشتر و بهتر شاهد خدمات دهی ارزنده‌ای باشیم.