بازرسی از 7700 نانوایی استان تهران طی سالجاری
بازرسی از 7700 نانوایی استان تهران طی سالجاری

شهریاریها :   رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از بازرسی هفت هزار و 700 نانوایی این استان طی دو ماه نخست سالجاری خبر داد و گفت: در این زمینه بالغ بر هزار و 800 مورد تخلف کشف شد و برخوردهای لازم صورت گرفت.  یدالله صادقی اظهار داشت: نان به عنوان یکی از […]

13920123102313263373283شهریاریها :   رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از بازرسی هفت هزار و 700 نانوایی این استان طی دو ماه نخست سالجاری خبر داد و گفت: در این زمینه بالغ بر هزار و 800 مورد تخلف کشف شد و برخوردهای لازم صورت گرفت.

 یدالله صادقی اظهار داشت: نان به عنوان یکی از اصلی ترین ماده غذایی در سفره ایرانیان محسوب می شود، از اینرو نحوه عرضه این کالا مورد توجه ویژه قرار دارد.

این مسئول عنوان کرد: نظارت بر نحوه پخت نان، رعایت اصول بهداشتی، عدم استفاده از جوش شیرین، حفظ مواد غذایی موجود در آرد و…. از جمله مواردی است که در طرح نظارت بر نانوایی ها از سوی بازرسان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین نظارت بر قیمت عرضه این کالای اساسی از دیگر مولفه های طرح مذکور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تاکید کرد: کم فروشی نانوایان و عدم رعایت اصول بهداشتی از جمله موارد تخلفاتی است که با برخورد شدید و جرایم نقدی مواجه خواهد شد.

صادقی افزود: در این راستا با تشکیل تیمهای بازرسی از ابتدای سالجاری هفت هزار و 700 نانوایی در سطح استان مورد نظارت قرار گرفتند که از این تعداد، هزار و 800 مورد تخلف کشف شد و برخوردهای لازم صورت گرفت.