بازدید معاون بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس از شهر جدید اندیشه
بازدید معاون بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس از شهر جدید اندیشه
شهریاریها - مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس غرب استان تهران توسط شرکت عمران شهر جدید اندیشه ساخته خواهد شد.

به گزارش شهریاریها ، دکتر جعفری معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور به همراه سردار شیخی مدیر کل بنیاد حفظ آثار استان تهران و همچنین سرهنگ نادری معاون مناطق و شهرهای بنیاد مذکور پس از حضور در شرکت عمران شهر جدید اندیشه در جلسه ای با آقای دکتر مسلم خانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه و هیات امنا مزار شهدای گمنام شهر ،شرکت نمودند.

در این جلسه دکتر مسلم خانی  ضمن اشاره به جایگاه رفیع و ارزشمند شهدا از گلزار شهدای گمنام این شهر به عنوان مشهد دل های عاشق و امامزادگان عشق یاد نمود.

در ادامه ایشان از اهتمام همه جانبه شرکت عمران اندیشه به احداث بنایی فاخر تحت عنوان مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس غرب استان تهران خبر داد . وی ضمن اشاره به آغاز به کار طراحی این مجموعه با انتخاب مشاور مناسب این امر با حفظ طرح کلی موجود ،افزود با اضافه نمودن فضاهای دعوت کننده مانند کتابخانه ، سالن امفی تاتر  و بناهای اداری در این موزه سعی خواهد شد که بستر مناسب جهت انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی در این فضا فراهم گردد.

دکتر جعفری نیزدر این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات شرکت عمران ، خواستار تسریع در روند اجرایی طراحی مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس شد و از این مجموعه به عنوان نیاز مهم غرب استان نام برد.