بازدید دادگر از زورخانه در حال ساخت شهریار
بازدید دادگر از زورخانه در حال ساخت شهریار

شهریاریها : علی دادگر (سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) از زورخانه در حال ساخت شهرستان شهریار بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛علی دادگر که برای برنامه ریزی و هماهنگی های بیشتر جهت آیین افتتاح زورخانه شهر جدید اندیشه و تجلیل از پیشکسوتان همزمان با ایام عید بزرگ مبعث […]

photo_2016-04-09_00-14-43شهریاریها : علی دادگر (سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) از زورخانه در حال ساخت شهرستان شهریار بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛علی دادگر که برای برنامه ریزی و هماهنگی های بیشتر جهت آیین افتتاح زورخانه شهر جدید اندیشه و تجلیل از پیشکسوتان همزمان با ایام عید بزرگ مبعث پیامبر اکرم (ص) به شهریار عزیمت کرده بود، ضمن برگزاری نشست هم اندیشی با دکتر محمد آیینی (مدیرعامل شهر جدید اندیشه) به بررسی موارد مورد نیاز در آن روز پرداخت.

در پایان این جلسه سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به پاس خدمات مسوولین شرکت عمران شهر جدید اندیشه در جهت توسعه ورزش زورخانه ای و ترویج فرهنگ پهلوانی، با اهدای نماد پهلوانی تقدیر و تشکر خانواده بزرگ این ورزش را از این اقدام ارزنده اعلام کرد.

بنابراین گزارش علی دادگر (موسس و بنیانگذار اولین مدارس ورزش ایران) پس از این نشست با حضور در محل ساخت زورخانه جدید شهریار در جریان کم و کیف ساخت این زورخانه قرار گرفت.

در این بازدید ها سعید مرادی (مسوول فرهنگی و امور بین الملل فدراسیون) و علیرضا عربی (مدیر امور اداری و پشتیبانی فدراسیون) دادگر را همراهی می کردند.