بازداشت ۲ نفر از کارکنان فرمانداری شهرستان قدس
بازداشت ۲ نفر از کارکنان فرمانداری شهرستان قدس
شهریاریها - فرماندار شهرستان قدس گفت: در راستای مبارزه با فساد و با توجه به ارتباطات ناسالم مالی برخی افراد همکار در مجموعه، روز گذشته دو نفر از کارکنان فرمانداری قدس بازداشت شدند.

به گزارش شهریاریها ، وحید گلیکانی فرماندار شهرستان قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز اصلاح ارز ترجیحی و اعلام قیمت برخی از کالاهای اساسی با موارد بسیار محدودی از احتکار کالا در شهرستان قدس مواجه شدیم که با نظارت دقیق و ورود قاطع دستگاه ها در لحظه با موارد کشف شده برخورد قاطع و قانونی شده است.

وی گفت: دستورات لازم برای برخورد سریع و دقیق با افرادی که خود را منتسب به مجموعه فرمانداری می‌دانستند صادر شد و در موضوع معیشت مردم هم با هیچ شخص، حزب و گروهی مماشات نخواهیم کرد.

فرماندار قدس ادامه داد: در مبارزه با فساد از اطرافیان خود شروع کرده‌ایم و به محض اطلاع از ارتباطات ناسالم مالی برخی افراد همکار در مجموعه فرمانداری از دستگاه‌های امنیتی و قضایی درخواست کرده که برخورد لازم را انجام دهند و روز گذشته دو نفر از کارکنان فرمانداری بازداشت شدند.

گلیکانی خاطر نشان کرد: برخی افراد سودجو هم در قالب فروشنده کالا  با هدف قرار دادن معیشت مردم درصدد دور زدن قانون برای بالا بردن قیمت‌ها و حتی احتکار برخی از کالاهای اساسی هستند که  دستورات لازم برای برخورد قانونی و قاطع با تک تک این افراد صادر شده است.